رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان:
تحقق خرید بالگرد در استان زنجان و تصویب اجرای 226 پروژه بهداشتی و درمانی در استان زنجان در قالب تفاهم نامه های سه جانبه در کشور امری کم‌نظیر است.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۴۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در دیدار با استاندار زنجان از اجرای طرح ها و خدمات حوزه سلامت، بهداشت و درمان استان، گفت: امروز پیشرفت استان در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و نیز در تهیه تجهیزات پزشکی به جایی رسیده که سال‌ها مردم آرزوی دستیابی به آن را داشتند.

دکتر علیرضا بیگلری با بیان اینکه وزیر بهداشت و درمان، استاندار زنجان را مدیری سلامت‌محور می داند، افزود: تحقق خرید بالگرد در استان زنجان و تصویب اجرای 226 پروژه بهداشتی و درمانی در استان زنجان در قالب تفاهم نامه های سه جانبه در کشور امری کم‌نظیر است.

وی یادآور شد: از تعداد 226 پروژه بهداشتی و درمانی مصوب استان 28 مورد در دهه فجر سال گذشته در مدت‌زمان کمتر از 3 ماه به بهره برداری رسید و بیش از 80 پروژه نیز تا پایان اردیبهشت سالجاری آماده بهره برداری خواهد بود.

گفتنی است در این دیدار مقرر شد جلسه ای با حضور 14 انجمن خیریه فعال استان در حوزه سلامت برگزار گردد تا ضمن بررسی مشکلات این خیریه ها، زمینه های هماهنگی بیشتر این مجموعه در قالب مجمع خیرین حوزه سلامت بیش از پیش فراهم شود.

همچنین در حاشیه این دیدار، اعضای مجمع خیرین حوزه سلامت استان از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به دلیل حمایت از اجرای طرح های بخش سلامت به ویژه طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان تجلیل کردند.

ارسال نظرات