مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

متوازن بودن برنامه‌ها با فرهنگ هر شهرستان از ویژگی‌های برنامه تدوین یافته امسال است

متوازن بودن برنامه‌ها در تمام حوزه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی متناسب با فرهنگ هر شهرستان از جمله ویژگی‌های برنامه تدوین یافته امسال است.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۴۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در اولین جلسه شورای مدیران این اداره کل طی سال ٩٦ با اشاره به چند ویژگی خاص برنامه‌های امسال در مقایسه با سال گذشته گفت: در تدوین این برنامه که ساعت‌ها کار کارشناسی بر روی آن انجام گرفته است، سعی بر اعمال سیاست‌های وزیر فرهنگ و ارشاد داشته‌ایم، پرداختن به ارزش‌های والای دینی، اقتصاد مقاومتی و منشور حقوق شهروندی در سه بخش جداگانه و ویژه مد نظر قرار گرفته است.

ناصر مقدم با تاکید بر تدوین برنامه‌های عملیاتی در سال جدید، افزود: متوازن بودن برنامه‌ها در تمام حوزه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی متناسب با فرهنگ هر شهرستان از جمله ویژگی‌های برنامه تدوین یافته امسال است.

وی در ادامه اظهار داشت: تمرکززدایی در برنامه‌های پیش‌بینی شده استانی از اهداف اداره کل برای اجرای برنامه‌های امسال است که با توجه به امکانات شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزاری جشنواره رضوی امسال در شهرستان خدابنده را در راستای اجرای این سیاست اعلام و تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری مداوم جلسات شورای فرهنگ عمومی در سطح استان و شهرستان‌هاست که امسال با جدیت بر برگزاری ماهانه یک جلسه در هر شهرستان تاکید داریم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری نشست با صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف در شهرستان‌ها، گفت: باید از نقطه‌نظرات آنان در ادارات استفاده شود.

وی همچنین از برگزاری سلسله‌نشست‌هایی توسط همکاران اداره برای اولین بار خبر داده و اظهار داشت: در این جلسات که پیشنهاد داریم پنج‌شنبه‌ها، در هر دو هفته یکبار برگزار شود، همکاران در مورد واحد خود توضیحاتی برای آشنایی سایر همکاران ارائه می‌دهند تا همه اقدامات اداره شفاف شده و ابهامی برای سایرین باقی نماند.

ارسال نظرات