رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان:

هر کسی با هر گرایشی به تولید و اشتغال کشور کمک کند، از وی حمایت خواهیم کرد

هر کسی با هر گرایشی به تولید و اشتغال کشور کمک کند، از وی حمایت خواهیم کرد و برای رفع مشکلات اقتصادی آنها در کنارشان هستیم.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۱۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در همایش اصناف و بازاریان استان زنجان گفت: در زمان حاضر 37هزار و 500 واحد صنفی در استان زنجان فعال و بیش از 33 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب است.

مهندس ناصر فغفوری افزود: از این تعداد چهار هزار و 269 واحد صنفی در استان بدون پروانه کسب فعالیت می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه 17هزار و 646 واحد صنفی در شهر زنجان هستند، تصریح کرد: در ابهر پنج هزار و 245 واحد، خرمدره 2هزار و 908 واحد و خدابنده چهار هزار و 452 واحد دارای پروانه صنفی فعالیت می کنند.

فغفوری اظهار کرد: هم اکنون چهار اتاق اصناف در چهار شهر زنجان، خدابنده، خرمدره و ابهر در قالب 106 اتحادیه مشغول فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل از شروع به کار دولت یازدهم تلاش کرده است تا میزان واحدهای صنفی فاقد پروانه را به حداقل برساند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان افزود: امیدواریم تا با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان بتوانیم بیش از پیش رونق اقتصادی را با کمک فعالان اقتصادی و مردم، رقم بزنیم.

وی به نام گذاری سال جاری به عنوان ' اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال' اشاره کرد و گفت: هر کسی با هر گرایشی به تولید و اشتغال کشور کمک کند، از وی حمایت خواهیم کرد و برای رفع مشکلات اقتصادی آنها در کنارشان هستیم

ارسال نظرات