اجرای دقیق آزمون های مشاوره ای که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد نیازمند اهتمام ویژه مدیران ، مشاوران و آگاه سازی مناسب دانش آموزان در این زمینه است.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۲۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش وپرورش این شهرستان کارگاه توجیهی هدایت تحصیلی دانش آموزان شهرستان ایجرود، گفت: در سال گذشته هدایت تحصیلی دانش آموزان شهرستان بدون مشکل خاصی اجرا شد که نشان از دقت وهمت همکاران مجری طرح به این امر مهم است .

داود بهرامی افزود: اجرای دقیق آزمون های مشاوره ای که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد نیازمند اهتمام ویژه مدیران ، مشاوران و آگاه سازی مناسب دانش آموزان در این زمینه است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی در آینده شغلی و تحصیلی دانش آموزان اظهارداشت: هدایت تحصیلی که بر اساس علایق ، رغبت و توانایی دانش آموز انجام گیرد علاوه بر موفقیت شخصی افراد موجب افزایش پوشش تحصیلی در سطح شهرستان خواهد شد.

کارشناس اداره مشاوره آموزش وپرورش استان نیز در این کارگاه آموزشی گفت: مشاوران در اجرای دستورالعمل جدید هدایت تحصیلی نقش کلیدی دارند.

اباذر سعادتی افزود: توجه به نیازهای بازار کار،اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بومی در هدایت تحصیلی،ضرورت ایجاد زمینه‌ی شناخت علاقمندی دانش‌آموزان،حمایت های والدین از دانش‌آموزان و اهمیت آشنایی مشاوران تحصیلی از نیازهای شغلی از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار در اجرای فرایند هدایت تحصیلی می باشد .

گفتنی است در این جلسه به صورت عملی فرآیند دریافت رمز از پورتال همگام برای دانش آموزان و اجرای آنلاین آزمون های مشاوره ای برای آنان توضیح داده شد.

ارسال نظرات