خبرهای داغ:
رئیس هیأت فوتبال استان همدان:

به دنبال تحولی اساسی در فوتبال استان همدان هستیم

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه به دنبال تحولی اساسی در فوتبال استان همدان هستیم، گفت: این امر نیازمند منابع مالی، اتحاد و برنامه ریزی است.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۲۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس صوفی در نخستین نشست مشترک اعضای هیات فوتبال استان و روسای هیات شهرستان‌ها با بیان اهداف و سیاست‌های این هیأت بیان داشت: تغییرات در کارهای اجرایی الزامی است، اگر در کارهای اجرایی تغییرات درست و با برنامه نباشد به مشکلات جدی روبرو می‌شویم.

وی با بیان اینکه فوتبال استان یک خانواده است، گفت: در خانواده فوتبال استان کسی دنبال پول نیست و هر کس در حدوتوان خود کار می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان تصریح کرد: اگر دلی برای فوتبال کاری شود فوتبال استان درست می‌شود و راه می افتد.

وی با بیان اینکه به دنبال تحولی اساسی در فوتبال استان همدان هستیم، افزود: این امر نیازمند منابع مالی، اتحاد و برنامه ریزی است.

صوفی در ادامه با اشاره به اینکه اگر یک پله به جلو برویم بهتر از این است که 100 پله به عقب برگردیم، گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم پول و زیرساخت نداریمو مسئولان توجه ندارند پس ما هم کاری نکنیم بلکه باید با تمام امکاناتی که درحال حاضر داریم جلو برویم.

وی در رابطه با عزل و نصب‌ها اظهار داشت: دنبال حذف کسی و باند بازی نیستیم و همه تغییراتی که در کمیته انجام شده با برنامه‌ریزی دقیق و برای ایجاد تحول جدید صورت گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه نداشتن تیم فوتبال توانمند در استان یک مشکل حاد است، گفت: ما در استان فقط یک تیم فوتبال توانمند داریم آن هم تیم فوتبال شهرداری است که از هر لحاظ تیم توانمندی است.

وی با اشاره به مشکلات ادامه داد: هیات فوتبال استان همدان ساختمان ندارد و در شهرستان‌های دیگراستان نیز با مشکلاتی مواجه هستیم و منابع مالی ما ضعیف است.

صوفی با بیان اینکه شهرستان‌های استان باید برای فوتبال در حد توان خود کار کنند، عنوان کرد: در رایزنی‌های صورت گرفته توانستیم مسابقات آسیایی نوجوانان رابه همدان بیاوریم و این یک فرصت عالی است که استان همدان را ۱۰روز به آسیا معرفی کنیم.

وی افزود: با صحبت هایی که با آقای تاج انجام شد توانستیم همدان را مرکز استعدادیابی فوتبال در رده نوجوانان و جوانان کشور معرفی کنیم و مقرر شده در آینده اردوهای تیم ملی در رده نوجوانان وجوانان در همدان برگزار شود.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه همچنین پیگیر معرفی استعدادهای فوتسال استان هستیم، گفت: در بحث داوری نیز صحبت هایی با آقای کامرانی‌فر شد که مقرر شده استعداد های داوری نیز معرفی شوند.

وی با اشاره به کمیته ها یادآور شد: به دنبال افزایش کمیته‌ها هستیم و راه اندازی کمیته های محلات و کمیته بازاریابی را در دست

صوفی با بیان اینکه باید با برنامه ویژه کمیته ها را پیش ببریم، خاطرنشان کرد: هیات فوتبال استان باید با اتحاد و برنامه ریزی مستمر پیش برود و هرچه سریع تر لیگ شهرستان ها را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه فوتبال همدان باید جهانی شود، گفت: باید برای رونق دهی به فوتبال استان با دانشگاه ها همکاری کنیم و از حمایت‌ها استقبال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار