خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

جلوگیری از قاچاق کالا واجب قانونی و شرعی/ کالای ایرانی می فروشیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که حسن قشقاوی؛ معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با وی داشت، با اشاره اهمیت اقتصاد مقاومتی و تحقق آن، جلوگیری از قاچاق کالا را برای دولت و مجلس واجب قانونی و شرعی خواند.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۳۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: مجلس و دولت باید عملاً در این خصوص وارد شده و به شعار اکتفا نکنند.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را در همکاری بین مردم با دولت دانست و گفت: مردم باید از خرید کالاهای خارجی مشابه که در داخل تولید می شود خودداری کنند و دولت هم باید از واردات بی رویه کالاهای غیرضروری جلوگیری و با این عمل، اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب را در عمل ثابت کند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری نقش مجلس را در امر تحقق اقتصاد مقاومتی موثر خواند و افزود: مجلس علاوه بر حرمت شرعی باید حرمت قانونی نیز داشته باشد.

امام جمعه تبریز در این دیدار همچنین با اشاره به نقش مردم آذربایجان در خصوص تحقق اقتصادمقاومتی، بیان کرد: مردم تبریز با حرکت انقلابی خود از صنف کفاشان با نصب تابلو «فقط کالای ایرانی می فروشیم» بار دیگر پیشتازی خود را نشان دادند.

آیت الله شبستری ادامه داد: اکنون نیز حرکت از صنف کفاشان به صنف البسه فروشان و لوازم خانگی در بازار تبریز تسری پیدا کرده است که امیدواریم این حرکت به دیگر استان ها کشور نیز تسری یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها