دور دوم لیگ برتر بسکتبال کشور عصر پنجشنبه برگزار شد و تیم بسکتبال شهرداری اراک در آبادان به مصاف پالایش نفت این شهر رفت و در نهایت با نتیجه ۱۱۳ بر ۷۰ متحمل یک شکست سنگین شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۴۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی، دور دوم لیگ برتر بسکتبال کشور عصر پنجشنبه برگزار شد و تیم بسکتبال شهرداری اراک در آبادان به مصاف پالایش نفت این شهر رفت و در نهایت با نتیجه ۱۱۳ بر ۷۰ متحمل یک شکست سنگین شد.
 
در این دیدار سعید داور پناه با کسب ۲۱ امتیاز، امتیاز آورترین  بازیکن نفت آبادان بود و از سوی دیگر محمد زارعی با کسب ۱۴ امتیاز بهترین بازیکن شهرداری اراک بود.
 
تیم بسکتبال شهرداری اراک در شرایطی این دیدار را واگذار کرد که از یک سو بازیکنان خارجی خود را بدلیل مشکلات مالی در اختیار نداشت و از طرفی دیگر خستگی  مفرط ناشی از سفر زمینی  بازیکنان به آبادان تاثیر بسزایی روی آنها داشت.
 
نکته قابل توجه در خصوص این دیدار این بود که مسئولان باشگاه شهرداری اراک ابتدا تصمیم به عدم اعزام تیم بسکتبال خود به آبادان گرفته بودند که ‌‌‌‌ پس از مخالفت شدید فدراسیون تصمیم گرفتند در فاصله ۱۶ ساعت مانده به بازی تیم خود را با یک دستگاه اتوبوس به آبادان اعزام کنند و تیم تنها ۳ ساعت مانده به بازی به این شهر برسد.
 
سرمربی تیم فوتبال بسکتبال شهرداری اراک پس از شکست سنگین برابر پالایش نفت آبادان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازی بسیار سخت و دشواری داشتیم و پس از اینکه با یک شرایط بسیار خاص به آبادان سفر کردیم خستگی مفرط روی کار بازیکنان تاثیر بسیار بدی گذاشت.

وی افزود: آبادان تیم بسیار خوبی است ولی نتیجه بازی امروز واقعی نبود و اگر در شرایط برابر با این تیم روبرو می شدیم مطمن باشید پیروز میدان بودیم.

کسایی پور تصریح کرد: منتظر هستیم هر چه زودتر بازیکنان خارجی مان به ما اضافه شوند و مسئولان باشگاه در تلاش هستند این امر هر چه زودتر محقق شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک اضافه کرد: کار اصلی ما پس از انجام دو دیدار باقی مانده از این مرحله آغاز خواهد شد

ارسال نظرات