خبرهای داغ:
اطلاعیه/هشدار به شهروندان تبریز؛

تندباد شدید در راه است / سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان و شهرداری

اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز با صدور اطلاعیه ای خواستار هوشیاری و آمادگی شهروندان برای مقابله با خطرات احتمالی تندباد در این شهر شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۹۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به دنبال بارش باران از شب گذشته و تشدید آن از صبح امروز، احتمال وزش تند باد شدید در تبریز بر اساس پیش بینی های صورت گرفته توسط هواشناسی استان وجود دارد.

بر این اساس اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز به شهروندان توصیه کرد از گذاردن اتومبیل در کنار درختانی که احتمال سقوط به دلیل وزش تند باد دارند، خودداری کنند.

در اطلاعیه اداره کل روابط عمومی شهرداری تبریز همچنین از شهروندان خواسته شده است از گذاشتن اشیاء سبک در پشت بام ها خودداری کنند تا در صورت وزش تندباد از وقوع حوادث ناخواسته جلوگیری شود.

در اطلاعیه روابط عمومی شهرداری تبریز تصریح شده است: نیروهای خدماتی و امداد رسان همراه با ستاد مدیریت بحران از شب گذشته در آمادگی کامل به سر می برند.

همچنین شهروندان محترم می توانند در صورت بروز اتفاق غیر مترقبه و نیاز به حضور نیروهای خدماتی مراتب را به سامانه 24 ساعته 137 شهرداری تبریز اطلاع دهند.

همچنین در این اطلاعیه با اشاره اعلام آماده باش سراسری به پایگاه های آتش نشانی کلان شهر تبریز از طرف ستاد مدیریت بحران اعلام شده است: تندباد پیش رو و بارش های سیلابی که طیّ ساعات آینده تا عصر و شب آغاز و تشدید می شود و احتمال سقوط اشیا، شکستن درختان و وارد آمدن خسارات به تاسیسات انتقال نیرو و تاسیسات انتقال شهری بالاست، هوشیار باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار