خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گرگان گفت: قوام جامعه و مردم به دارا بودن ارتشی قوی است و ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام را برعهده دارد.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۱۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان با تاکید بر اینکه مردم باید از حوادث و اتفاقات پیرامون خود عبرت بگیرند، اظهار کرد:  برای مثال پلیس یک خودرویی که دچار حادثه شده را برای عبرت دیگران در جایی قرار می‌دهد و فرد در لحظه با دیدن این صحنه منقلب می شود اما پس از فاصله گرفتن از آن موضوع را فراموش کرده و دوباره سرعت غیرمجاز می رود.
امام جمعه موقت گرگان خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر برخی بیماری‌ها در کشور در حال شیوع است که هزینه های بسیاری نیز بر دولت، بهداشت و درمان و مردم وارد می‌کند و اگر مردم هر جامعه‌ای بهداشت را در همه زمینه‌ها رعایت کنند و دستورات دینی را به خصوص در امر ازدواج مورد توجه قرار دهند بسیاری از بیماری‌های نادر و سخت اتفاق نخواهد افتاد.
لیوانی گفت: تا جایی که در توان مردم است باید به کسانی که دچار بیماری سخت شده کمک کنند و این کمک به دیگران، جزء سفارشات قرآن است.
وی با تبریک پیشاپیش روز ارتش خاطرنشان کرد: دو اصل 143 و 144 قانون اساسی، وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی کشور را بر عهده ارتش قرار داده و دیدیم که در طول پیروزی انقلاب ارتش با قدرت حضور پیدا کرده و در راه حفظ نظام و تمامیت ارضی کشور شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.
لیوانی تاکید کرد: تاکید قانون اساسی بر مکتبی بودن و مردمی بودن ارتش است و ارتش باید در کنار مردم باشد نه در مقابل مردم زیرا ارتش اگر در مقابل مردم باشد دوام نمی آورد و خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ما در کنار و با مردم است.
امام جمعه موقت گرگان تصریح کرد: برای پوشیدن لباس ارتش باید افراد لایق انتخاب شوند که در راه حفظ و حراست از انقلاب تلاش کند.
لیوانی گفت: توصیه امیر مومنان این است که باید به ارتش توجه داشت و نباید برای ارتش خساست به خرج داد و باید بهترین تجهیزات و امکانات را در اختیار ارتش قرار داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها