امام جمعه بندرعباس گفت: کاندیداها و هوادارانشان قانون را در فرآیند برگزاری انتخابات فراموش نکنند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۱۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: معتکفان عالی‌ترین مظهر بندگی خدا را در این ایام در کشورمان رقم زدند و اعتکاف ترکیبی از چند حکم از احکام خداست و من از مسؤولان می‌خواهم که آثار و برکات مراسم اعتکاف را در جامعه و بر افراد مورد بررسی دقیق قرار دهند.

وی افزود: برگزاری با شکوه مراسم اعتکاف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، چراکه در قبل از انقلاب اجازه برگزاری چنین مراسمی را نمی‌دانند اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی شاهد برگزاری باشکوه مراسم دینی از جمله اعتکاف در سراسر کشور از جمله در استان هرمزگان هستیم.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و به دلایل سطحی دستاوردها و ارزش‌های انقلاب را زیر سؤال نبریم.

نعیم‌آبادی در ادامه به 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره و گفت: امام خمینی (ره) در بیان عظمت اقدام ارتشیان غیور در پیوستن به حرکت انقلاب اسلامی در سال 57 فرمودند که لبیک ارتشیان به نهضت اسلامی لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمکاران بود.

وی خاطرنشان کرد: استکبار هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند، چراکه پس از سیلی‌های مکرری که از ملت ایران خورده‌اند باز هم برای به انحراف کشانیدن انقلاب دست به توطئه می‌زنند اما بدانند که هر بار سیلی محکم‌تری از انقلاب اسلامی و ملت ایران خواهند خورد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مکتبی و مایه افتخار ملت ایران است.
ارسال نظرات