آیت الله صدرالساداتی:

گفتمان توحیدی انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه معرفی شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم معرفی گفتمان توحیدی با محوریت ولایت فقیه در سطح استان و شهرستان ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۱۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛به نقل از رودان نیوز؛ آیت الله سید روح الله صدرالساداتی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) اظهار داشت: انسان در ماه مبارک رجب می‌تواند با مجاهده با نفس و اجرای دستورات واجبات و محرمات و عشق ورزی به خداوند متعال و تأمل و تفکر و توسل می‌تواند روح الهی خود را پیدا کند.

وی با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه افزود: راه حل مشکلات ما مسائل معنوی است و باید به صورت یک گفتمان باشد و برنامه‌های ویژه فرهنگی در مساجد برگزار گردد و صرفاً به برگزاری مراسمات ویژه ایام خاص اکتفاء نشود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علاوه بر وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مصرح در قانون، مقام معظم رهبری وظایفی دیگر هم بر دوش ما گذاشته‌اند و فرمودند؛ نباید شما نمایندگان خبرگان رهبری به مسائل و مشکلات کشور بی تفاوت باشید و صرفاً به وظایفی که در مجلس خبرگان رهبری بر عهده شما گذاشته شده بپردازید بلکه باید از ظرفیت‌های علمی و مردمی مجلس خبرگان رهبری استفاده کرده و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش و حقوق اسلامی مردم را مطالبه کنید.

آیت الله صدرالساداتی با تاکید بر گفتمان سازی توحیدی انقلاب اسلامی گفت: گفتمان توحیدی با محوریت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در جامعه ما معرفی و دنبال شود و در این خصوص نیاز است که از ظرفیت همه اقشار مردم استفاده شود.

وی یادآور شد: برای تحقق این هدف دفتری تحت عنوان عمارها در قم تشکیل و از نیروهای متخصص در همه حوزه‌ها استفاده شده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده در تمام شهرستانهاچنین دفتر و تشکلی در راستای احیاء این گفتمان در کل کشور راه اندازی واز ظرفیت نیروهای مؤمن و انقلابی در این شهرستانها استفاده خواهیم کرد.

صدرالساداتی در پایان به تشریح دفتر مرکزی عمارها در قم پرداخت و خاطر نشان کرد: این دفتر از معاونت‌ها و کارگروهای متفاوتی تشکیل شده که معاونت رسانه، معاونت طرح و برنامه معاونت اقتصادی و اجتماعی از مهم‌ترین آنها هستند و با بررسی طرح‌های مردمی و ارتباط با آنان در تحقق این گفتمان ما را یاری خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار