امام جمعه اهل سنت شهرسیریک گفت: کار اصلی دشمن در جامعه و زندگی ما بویژه افراد مسلمان و با ایمان انحراف و فاسد کردن امور دینی، اخلاقی و اجتماعی انسان هاست.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۱۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از آذینی ، شیخ عبدالعزیز افراز اظهار کرد: شیطان دشمن آشکار انسان هاست و  یادآوری های خداوند در قرآن در آیه ها و سورهای مختلف قرآن برای انسان ها در رابطه با پرهیز و فاصله گرفتن از شیطان است.

وی افزود: شیطان برخی وقت با ترفندهای مختلف باعث گمراهی انسان ها می شود ولی اگر ما انسان ها تابع آن نباشیم شیطان گمراه و سیاه رو خواهد شد برای اینکه انسان اشراف مخلوقات خدا در روی زمین است و همه فرشته  به دستور الهی بر او سجده می کنند.

امام جمعه اهل سنت شهر سیریک بیان گرد: اگر همه ما انسان ها تقوا پیشه کنیم یقیننا غیر از خدا هیچ کسی نمی تواند روزی را کم و یاد زیاد کند و حیف است که انسان در این دنیایی فانی بویژه فرد مسلمان برای کسب روزی دست به کارهای حرام و مسکرات بزند تا کسب روزی برای خود و خانواده داشته باشد.

شیخ افراز با بیان اینکه صداقت و راستگویی  رمز موفقیت همه کارها است افزود: اگر همه ما انسان ها به روزی که خداوند برایمان مشخص کرده استراضی و قانع باشیم هم قلب و هم بدن انسان راحت و در آرامش خواهد بود.

وی گفت: جوان مسلمانی که در کار مشروبات الکلی فعالیت دارد و برای گمراه کردن مردم،بدبخت کردن جوانان و تامین منفعت خود این کارهای حرام را انجام می دهد نشان از ضعف ایمانی و عدم شناخت درست پروردگار یکتاست.

امام جمعه اهل سنت سیریک تصریح کرد: یکی از مهم ترین خصلت ها و خصوصیات بارز یک فرد مسلمان جلوگیری از منکر و ایمان به خداوند متعال است.
ارسال نظرات