دومین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان روستایی کشور با قهرمانی تیم زنجان، نایب قهرمانی کرمانشاه و سومی مازندران در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۴۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مرکزی دومین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان روستایی کشور با شرکت ۱۳ تیم از ۱۲ استان اردبیل، اصفهان، البرز، سمنان، زنجان، کرمانشاه، کردستان، قم، مرکزی(دو تیم) قزوین، مازندران و همدان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک بر روی سه تشک برگزار شد و ظهر جمعه پایان یافت که در نهایت در اوزمختلف نتایج زیر به دست آمد.

در وزن ۴۲ کیلوگرم امیرسینا نجفی از زنجان، وزن ۴۶ کیلوگرم عباس جهانی از همدان، وزن ۵۰ کیلوگرم یونس اردلان از همدان، وزن ۵۴ کیلوگرم میلاد بیگدلی از زنجان، ۵۸ کیلوگرم رضا رستمی از کرمانشاه، ۶۳کیلوگرم مرتضی تدریسی از زنجان، ۶۹کیلوگرم علیرضا رشیدی از کرمانشاه، ۷۶ کیلوگرم محمدرضا شاه محمدی از همدان، ۸۵ کیلوگرم علیرضا بریان از مازندران و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم محمدتقی بهروزی از مازندران بر سکوی نخست مسابقات ایستادند.

در رده بندی تیمی نیز، تیم کشتی نوجوانان زنجان بر سکوی اول قرار گرفت، کرمانشاه عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و مازندران هم سوم شد.

گفتنی است فینال این مسابقات با حضور غلامرضا جعفری، رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی و رسول کلهر دبیر این فدراسیون برگزار شد و ۲۱ داور قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.
ارسال نظرات