شایسته سالاری و تخصص ملاک انتخاب عضو شورا

شایسته سالاری،دلسوزی و تخصص ملاک های انتخاب اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای بهمئی است.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۴۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
مام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به هیاهوی رسانه ای در کشور در شرایط کنونی از مردم خواست با رصد اخبار رسانه ها، گوش به کلام رهبر معظم انقلاب باشند.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی افزود: مردم نبایداز ائمه جمعه و تریبون های مقدس نماز جمعه انتظار داشته باشند که در جریان انتخابات وارد جزئیات شوند.
وی ادامه داد: در حال حاضر فضای تهمت و تخریب و افترا بر بیشتر رسانه های کشور حاکم است و مردم در این هیاهوی رسانه ها سردرگم هستند.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی افزود: قدرت کشور ایران تنها به رئیس جمهور نیست اما اگر رئیس جمهور بد باشد سرعت حرکت رو به جلوی نظام را کند می کند اما نمی تواند مسیر انقلاب اسلامی ایران را عوض کند.
امام جمعه شهر لیکک گفت: اگر جایی نیاز باشد و کسی بخواهد مسیر انقلاب را از ریل اصلی آن خارج کند،بدون شک مقام معظم رهبری هشدار لازم را می دهند.
افروغی افزود: مردم باید در چنین شرایطی فضای انتخابات را رصد کنند اما گوششان به کلام رهبر معظم انقلاب باشد که بیاناتشان برای تمامی جهان راهگشاست.
وی در ادامه به شاخصه های اصلی یک رئیس جمهور شایسته پرداخت و ادامه داد: باید دولتی سر کار بیاید که عزت ایران و ایرانی را به کشور برگرداند و با توجه به اینکه ایران یک کشور ابرقدرت است،در تمامی قراردادها و مذاکرات از موضع قدرت با جهان وارد شود.
امام جمعه شهر لیکک در پایان از مردم خواست در بحث انتخابات شورای اسلامی شهرها،شایسته سالاری،دلسوزی و تخصص را به جای قومیت گرایی مد نظر داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار