همزمان با بارش شدید باران؛

امدادرسانی نجاتگران آذربایجان شرقی به حوادث سیل و حوادث جاده ای

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی از امدادرسانی گسترده نجاتگران هلال احمر به حوادث سیل و آبگرفتگی و حوادث جاده ای خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۹۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی گفت: بدنبال بارش شدید باران در آذربایجان شرقی و وقوع سیل و آبگرفتگی در پاره ای از روستاها، نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به کمک سیل زدگان شتافته اند .

وی ادامه داد: از صبح جمعه 25 فروردین بدنبال ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران در سطح استان نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بحالت آماده باش در آمده و ضمن پوشش حوادث جاده ای نسبت به امدادرسانی به سیل و آبگرفتگی معابر و منازل در روستاها پرداختند .

کنعانی که بهمراه نجاتگران و تیم های امدادی در صحنه امدادرسانی حضور یافته و تعدادی از عملیات ها را از نزدیک مدیریت وبر سایر عملیات های نجاتگران از طریق سیستم ارتباطی نظارت می کرد اظهار داشت: تاکنون نجاتگران جمعیت هلال احمر در سطح استان 10 مورد عملیات امدادرسانی انجام داده اند که از این میان پنج مورد عملیات امدادرسانی مربوط به حوادث جاده ای و پنج مورد عملیات امدادرسانی مربوط به سیلاب و آبگرفتگی در محیط های روستایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها