فرمانده تیپ پیاده 177 شهید محمد جعفر نصر اصفهانی تربت حیدریه از مکتب اسلام، ولایت فقیه و مردم بعنوان مهمترین موئلفه های اقتدار نظام اسلامی یاد کرد و افزود: ولی فقیه جامعه اسلامی در رأس این مثلث، انقلاب اسلامی را هدایت می کند.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۱۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ ستاد حمیدرضا جعفری در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی به اقتدار، عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران واقفند و از همه توان و تجهیزات خود در عرصه های مختلف برای از بین بردن آن تلاش می کنند.
 
وی تصریح کرد: رأس اقتدار نظام اسلامی رهبری صالح و فقیهی جامع الشرایط قرار گرفته که با بصیرت و تیزبینی، علم و درایت و دشمن شناسی، امت اسلامی و نظام را هدایت می کند.
 
فرمانده تیپ ۱۷۷ ارتش اذعان کرد: مکتب اسلام ناب محمدی(ص) بعنوان دومین موئلفه اقتدار نظام بشمار می رود که پیامبر اکرم(ص) آن را برای مردم معرفی که با قیام سیدالشهدا(ع) در کربلا آبیاری شد و امروز اینگونه به دست ما رسیده است.
 
وی سومین مولفه اقتدار نظام را حضور مردم در صحنه دانست و گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف نظام در کنار رهبری با تعیین اهداف مشترک و مشخص استوانه اصلی دفاع از انقلاب و نظام را تشکیل داده و بخش اعظمی از اقتدار را نیز بوجود آورده است.
 
جعفری، لازمه پاسداری از این اقتدار را منوط به عبرت از پیشینیان عنوان کرد و افزود: مقصود از پیشینیان، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستند که در سخت ترین شرایط با تمام وجود در کنار رهبری و نظام مقاومت و در این مسیر جانفشانی کردند، امروز هم نیازمند این رشادت ها در عرصه های مختلف کشور هستیم.
 
وی بیان داشت: هر روز چهره جدیدی از توانمندی های ارتش غیور رونمایی می شود و این بیانگر اقتدار نظامی این نیرو برای دفاع از کشور است.
 
فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری و هدایت های حکیمانه ولی فقیه و بعنوان سربازان مکتب اسلام در هرکجا که لازم باشد از تمامیت ارضی این کشور دفاع و لحظه ای عقب نشینی نخواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها