خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: آمریکا منافع خودش را در بقای اسلام و جمهوری اسلامی نمی‌بیند و می‌خواهد اسلام و جمهوری اسلامی از بین برود تا منافع خودش تأمین بشود.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۱۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حادثه بمباران سوریه توسط آمریکا اظهار داشت: آمریکا تا آنجایی که ممکن بود جنگ نیابتی در سوریه داشت اما زمانی که دید جنگ نیابتی شکست‌خورده و هیچ یک از گروه‌های تروریستی نمی‌توانند منافع آمریکا را در سوریه را تأمین کنند، اقدام دیگری انجام داد. 

وی با بیان اینکه آمریکا به وسیله دولت ترکیه سلاح‌های شیمیایی را به گروه‌های تروریستی داده تا بر سر مردم سوریه بریزند، گفت:  این همان بلایی است که در زمان صدام بر سر ایران آوردند، ابتدا سردشت را بمباران کردند پس از آن دولت ایران را متهم به کشتار کردها کردند، همان کاری که امروز با سوریه می‌کنند. 

امام جمعه شیراز افزود: این خیانتی است که غرب نسبت به اسلام و مسلمین داشته و دارد و هیچ‌گاه دست از خیانت بر نمی‌دارد چراکه آمریکا منافع خودش را در بقای اسلام و جمهوری اسلامی نمی‌بیند و می‌خواهد اسلام و جمهوری اسلامی از بین برود تا منافع خودش تأمین بشود.

 نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه دولت آمریکا از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کند، بیان کرد:  انتخابات و فتنه 88 فرصت‌هایی است که آمریکا برای وارد شدن و ضربه زدن از آن استفاده کرده و می‌کند. 

وی با اشاره به شیوه ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: وضع ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری به چهارشنبه بازار تبدیل شده است، هرچند برخی معتقد به آزادی هستند اما این شیوه مسخره کردن نظام است.

آیت الله ایمانی با انتقاد از تعداد زیاد ثبت‌نام در شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: من سوالم این است شورای شهر و روستای استان فارس چند نفر لازم دارد که 18 هزار نفر شرکت می‌کنند؟ اگر خدمت است خدمت زحمت و خون دل دارد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه 29 فروردین روز ارتش است، گفت: در آن زمان منافقین برای به وجود آوردن خلاء قدرت در کشور از انحلال نیروهای مسلح و ارتش دم می‌زدند اما بینش و هوشیاری امام راحل (ره) جلوی عملی شدن این توطئه را گرفت و اجازه نداد توطئه منافقین شکل بگیرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه منافقین از ابتدای انقلاب به‌دنبال ضربه زدن و خیانت بودند، بیان کرد: جنایات منافقین با داعش تفاوتی ندارد و امروز هم خیانت‌های آنان ادامه دارد اما متاسفانه دست‌هایی به دنبال تطهیر چهره آنها هستند همان گونه که برای تطهیر چهره اصحاب فتنه دست به کار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها