خبرهای داغ:

سارقان جواهرات میلیاردی در شیراز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شیراز و همچنین کمک نگهبان محله باند سارقان جواهرات دستگیر و متهمان به مراجع قضایی انتقال داده شدند.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۱۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
سردار احمدعلی گودرزی در نشست خبری اظهار داشت:  با تلاش ماموران پلیس آگاهی شیراز و همچنین فعالیت نگهبان محله باند سارقان جواهرات به ارزش 25 میلیارد ریال دستگیر و متهمان به مراجع قضایی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس استان فارس گفت: در نهم فروردین ماه امسال جوانی با اطلاع از محل نگهداری مقداری جواهرات در یکی از منازل محله میدان دانشجو  به منزل مورد نظر که صاحبان آن در سفر خارج کشور حضور داشتند، وارد شده  و جواهرات را به سرقت برد. 

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: سارق جوان به مدت 2 شب با استفاده از کلید وارد منزل مورد نظر شده و با استفاده از دستگاه برش فرز، گاوصندوق‌های موجود در این منزل را بریده و جواهرات را به سرقت برد. 

گودرزی بیان کرد: نگهبان محله با مطلع شدن از این موضوع صندلی خود را در مقابل منزل قرار داده تا مراقبت بیشتری انجام دهد که در نهایت در حین فرار سارق با وی درگیر می‌شود، سارق که پس از درگیری با نگهبان متواری شده بود با همکاری نگهبان محله شناسایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس به دستگیری سارقان دیگری نیز اشاره کرد و گفت: در فروردین ماه امسال با  استفاده از روش شکستن قفل‌ها وارد خانه شده و مقداری طلا را به ارزش حدود 400 میلیون تومان به سرقت می‌برند که پس از مطلع شدن ماموران پلیس  یک روز پس از سرقت یک تن از سارقین شناسایی و با اعتراف به سرقت، راز پرونده کشف  وسارقین این باند دستگیرمی‌شوند. 

وی  در ادامه از کاهش تلفات جاده‌ای در ایام نوروز خبر داد و گفت: براساس آمارها در ایام تعطیلات نوروز امسال  با کاهش 38 درصدی جان‌باختگان ناشی از حوادث رانندگی در شمال و جنوب استان روبه‌رو بودیم.

سردار گودرزی بیان کرد: سال گذشته در این ایام 86 نفر بر اثر حوادث رانندگی در استان فارس جان باختند که این تعداد امسال  به 53 نفر کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: امسال بر اساس گزارش‌های ارائه شده  17 میلیون و 350 هزار تردد در محورهای استان ثبت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار