خبرهای داغ:
به مناسبت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از رونمایی ۷ کتاب دفاع مقدس در تاریخ سوم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۲۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

عبدالرضا قیصری با اشاره به انتشار 20 عنوان کتاب دفاع مقدس در سال 95 اظهار داشت: تاکنون 7 کتاب برای رونمایی در روز سوم خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر قطعی شده است با این حال امکان اضافه شدن بر این تعداد وجود دارد. 

وی با بیان اینکه این کتاب‌ها در قالب پژوهش، خاطره، شعر و داستان نوشته شده است، گفت: یکی از ویژگی‌های چاپ آثار با موضوع دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار استان فارس توجه به نوجوانان و کودکان است که در این 7 کتاب نیز 2 کتاب ویژه نوجوانان نوشته شده است. 

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: کتاب «پهلوانان عصر من» با زبان شعر به بیان داستان‌های دفاع مقدس پرداخته که نویسنده این کتاب شهناز باصری و کتاب ویژه نوجوانان است. 

قیصری بیان کرد: کتابک مقاومت جهرم نوشته عبدالرضا کوهمال جهرمی برای نوجوانان نوشته شده و به دانستنی‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان جهرم پرداخته است. 

وی تصریح کرد: کتاب کارنامه داستان‌نویسی پایداری استان فارس نوشته زهرا اکبری، شناسنامه شیدایی و  اصحاب آفتاب نوشته عبدالرضا کوهمال جهرمی از دیگر کتاب‌هایی است که در سوم خرداد رونمایی می‌شود. 

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس عنوان کرد: کتاب پشت آن ستون‌های دود نوشته ذبیح‌الله یزدانپرست داستان بلند یکی از شهدای استان فارس و پا به پای شهدا نوشته صدیقه صابری خاطرات شهید مدافع حرم مسلم نصر از دیگر کتاب‌هایی است که سوم خرداد رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها