خبرهای داغ:
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با اشاره به راه‌اندازی صندوق حمایت از دانشجویان مستعد و نیازمند استان گفت: امسال ۱۰ میلیارد ریال برای حمایت از این دانشجویان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۲۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
علی اکبر رامجردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال گذشته خیرین سلامت استان فارس 152 تفاهم‌نامه در زمینه درمانی، بهداشتی و آموزشی منعقد کردند که بخشی از آن محقق و مابقی در دسترس اجرا است.

وی بیان کرد: در 15 سال اخیر دو هزار و 500 خیر با مجمع خیرین تامین سلامت فارس همکاری داشته که 150 نفر از آنان سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و 57 نفر از آنان بیشترین کمک را کرده‌اند. 

رامجردی گفت: خیرین فارس در 15 سال فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت بیش از ده هزار میلیارد ریال به مجموعه درمانی بهداشتی استان اهدا کردند. 

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس بیان کرد: سال گذشته این مجمع یک هزار و 960 نیاز در حوزه درمان، بهداشت و سلامت در استان را شناسایی کرده که خیرین می‌توانند امور خیر خود را بر اساس اهداف و اولویت‌های استان انتخاب و اجرایی کنند.

رامجردی گفت: در سال 95 با مشارکت استادان دانشگاه و خیرین صندوق حمایت از دانشجویان مستعدی که نیاز به حمایت دارند، تشکیل شد و سه میلیارد ریال صرف این مهم شد و امسال میزان حمایت از دانشجویان توسط این صندوق 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی مجمع خیرین و بهره‌گیری از نیروهای پزشک و پیراپزشک بازنشسته خیر، گروه هادی و راهنما در بیمارستان شهید چمران تشکیل شد که هزار نفر ساعت خدمت به بیماران و همراهان ارائه شد، برای راه‌اندازی این گروه در بیمارستان‌های شهید فقیهی و شهید رجایی نیز هماهنگی شده که امسال فعالیت خود را آغاز کردند. 

به گفته رامجردی سال گذشته گروه نورآوران سلامت فارس در شهرستان‌های فراشبند، کازرون و فیروزآباد برای پنج هزار بیمار ارائه خدمات رایگان تخصصی کردند که این خدمات 60 میلیارد ریال ارزش داشت.

وی گفت: امسال برای برپایی چهار اردوی نورآوران سلامت در شهرستان‌های محروم برنامه‌ریزی شده که نخستین اردو در شهرستان اقلید فارس با حضور پزشکان متخصص و خیر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها