خبرهای داغ:
نشست یک روزه اکران فیلم‌های برتر جشنواره فیلم‌های کوتاه دینی رویش در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۲۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
بیژن کیا،‌ کارشناس مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس ضمن اعلام این مطلب گفت: هر سال جشنواره‌ای با عنوان جشنواره ملی فیلم‌های کوتاه دینی رویش توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی برپا می‌شود که سال گذشته دهمین دوره آن برگزار شد.

وی افزود: امسال و در هفته هنر انقلاب اسلامی درسراسر کشور قرار است فیلم‌های منتخب و برتر این جشنواره اکران شود و حوزه هنری نقلاب اسلامی استان فارس نیز در همین راستا روزی را به اکران این آثار با حضور دست‌اندرکاران و مخاطبان پیگیر سینما در فارس اختصاص یافته است.

کیا گفت: هفت فیلم برای این اکران انتخاب شده است که آثار برتر این جشنواره هستند. همچنین دو اثر از آثار برتر سینمای کوتاه جهان نیز انتخاب شده که در کنار این آثار نمایش داده شود و امیدواریم این کار در تحلیل بهتر به مخاطبان یاری برساند.

وی با ابراز امیدواری از اینكه زمینه اکران‌های دیگری نیز فراهم شود و ادامه داد: در هفته‌های آتی بر آنیم در برخی شهرستان‌ها و مراکز آموزشی نیز جلسات ویژه اکران آثار برتر جشنواره ملی فیلم های کوتاه دینی رویش را برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها