خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج):

عدم سازش با استکبارعامل اصلی پیشرفت ایران است

انقلاب اسلامی ایران پناه گاه محرومین و مستضعفین جهان بوده و هر ظلمی در گوشه ای از جهان اتفاق بیفتد جمهوری اسلامی در کنار مظلوم و در برابر ظالم خواهد ایستاد و اقتدار ایران به دلیل عدم سازش با امریکا و استکبار جهانی می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۹۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و سال جدید به اصحاب رسانه گفت: کلید همه مشکلات در دست خدای متعال بوده و بهترین اقدام حرکت در مسیر خدای متعال است.

وی در ادامه با اشاره به تشابه انقلاب اسلامی با دوران خلافت حضرت امیرمومنان (ع) گفت: در دوران امام مومنان  با اشرافیگری و تجمل گرایی مقابله  ومبارزه می شد که انقلاب اسلامی نیز همان سیره علوی را به پیش می برد مبارزه با انحرافات در دین و جامعه  در دوران انقلاب اسلامی نیز به همان طریق پیگیری می شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در راس امور قرار دارندو با تمام قدرت با فساد و تجل گرایی مبارزه می کنند و برخی ها  به دنبال ساختن کاخ های اشرافی گری بوده همان طور که معاویه در دوران امام علی (ع) به دنبال ترویج اشرافیت و کاخ نشینی بود اما امام معصوم به شدت  با وی مبارزه کرد.

معبودی اظهار کرد: گروه های مختلفی درحال مبارزه و تخریب جمهوری اسلامی هستند در گام اول استکبار جهانی و هابیت و صهیونیسم جهانی بوده که با تمام توان و قدرت به میدان امده اند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

وی ادامه داد: دلار های نفتی و کشورهای مرتجع که تاج و تخت خود را در خطر می بیینند هم علیه انقلاب اسلامی اقدام و کارشکنی می کنند.

این مسئول با اشاره به برخی از غربگرا ها و سلطنت طلب ها در داخل مطرح کرد: بازمانده های رژیم طاغوت و برخی از غربگرا ها نیز به دنبال انحراف انقلاب اسلامی از مسیر خود و کشاندن آن به دامن غرب آمریکا وغرب می باشند،دلیل دشمنی این گروه ها رشه کن شدن فساد و منافع نا مشروع آنها  می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) تبیین کرد: طبقه اشرافیت با کسب  منافع نا مشروع  به ضرر مردم و سرمایه های ملی اقدام می کنند و با فساد گسترده به انقلاب ضربه می زنند تکیه به توان داخلی و خود باوری موجب پیشرفت ایران در همه زمینه شده است.

معبودی با اشاره به انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: شوراها بخش عظیمی از مدیریت های شهری و روستایی را برعهده دارند که تاثیر بسیاری بر پیشرفت کشور دارند و درخصوص ریاست جمهوری هم با انتخاب اصلح طبق معیارهای انقلاب و امام راحل  کسی را انتخاب کنند که حافظ منافع مردم و استکبار ستیز باشد.

وی یاد آور شد: نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی ایران پناه گاه محرومین و مستضعفین جهان بوده و هر ظلمی در گوشه ای از جهان اتفاق بیفتد جمهوری اسلامی در کنار مظلوم و در برابر ظالم خواهد ایستاد و اقتدار ایران به دلیل عدم سازش با امریکا و استکبار جهانی می باشد.

1002/30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها