خبرهای داغ:
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امسال دشمن در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بدون فعالیت نیست و برنامه‌ریزی‌های بسیاری را انجام داده است به همین علت در شرایط کنونی نیازمند انسجام و وحدت دوران دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۱۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
نیازمند وحدت دوران دفاع مقدس هستیم / مشکلات با اتکا به نیروهای جوان رفع می‌شود/جمنا در تعیین کاندیداهای انتخاباتی به نتایج مطلوبی رسید
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی چمران جمعه شب در نخستین گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در تکیه شاه خراسان قم برگزار شد، با بیان اینکه گفتمان انقلاب با خواسته‌های دشمن تفاوت بسیاری داشته است، اظهار کرد: دشمنان با وجود اینکه به صورت مستمر در حال تلاش برای رسیدن به اهداف خود هستند اما تا کنون نتوانسته اند به نتیجه برسند.

وی از شکل‌گیری جنگ‌های قومیتی، حمله به طبس، جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی به عنوان توطئه‌های پلیدانه دشمن یاد کرد و افزود: ملت در دوره‌های مختلف مقاوم‌تر از گذشته مقابل دشمن ایستادگی کرده به همین علت دشمن تا کنون در حوزه اقتصادی و فرهنگی نتوانسته به نتایج اصلی خود برسد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن در فتنه 88 ضربه‌های سنگین را به نظام اسلامی وارد کرد، تصریح کرد: امسال دشمن در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بدون فعالیت نیست و برنامه‌ریزی‌های بسیاری را انجام داده است به همین علت در شرایط کنونی نیازمند انسجام و وحدت دوران دفاع مقدس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دشمن به دنبال این است که حکومتی در ایران برقرار باشد که قدرت آنها را پذیرفته و به دنبال مسالمت باشد؛ هر چند ایران اسلامی نسبت به افق‌ها فاصله بسیاری دارد اما با شعار «ما می‌توانیم» و به لطف الهی، رهبری ولایت فقیه و برکت خون شهدا در عرصه‌های مختلف از جمله علوم هسته‌ای و پزشکی به نتیجه رسیده است و اثبات کرده که می‌تواند به کدخداها نیازی نداشته باشد.

چمران با اشاره به اینکه ایران می‌تواند با تکیه بر داشته‌های خود شرایط اقتصادی و فرهنگی را به سمت مطلوب‌تر شدن سوق دهد، مطرح کرد: اگر هماهنگی لازم باشد و بتوانیم همه توان را در اختیار داشته باشیم می‌توانیم در مدت کمتری به نتیجه برسیم، این تجربه در دوران دفاع مقدس و در عرصه هسته‌ای به اثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی می‌تواند به غنی‌سازی بیشتر از 20 درصد برسد، اظهار کرد: آمریکا از این قدرت ایران هراسان شده به همین علت به مذاکره روی آورده است اما مردم با تکیه بر داشته‌های خود می‌توانند دیگر مشکلات را نیز حل کنند، چرا که بحران‌های اقتصادی و فرهنگی قابل رفع است.

این چهره برجسته سیاسی یادآور شد: امیدواریم با وحدت و انسجام به موفقیت برسیم، هر چند موفقیت فقط پیروزی در انتخابات نیست بلکه موضوع اصلی تحقق تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در تعیین کاندیداهای انتخاباتی به نتایج مطلوبی رسیده است، عنوان کرد: اکنون پنج نفر مورد نظر معرفی شده که باید پای در عرصه رقابت گذارند؛ مشکلات کشور با اتکا به استعدادها و نیروهای جوان رفع می‌شود در حالی که اکنون بسیاری از جوانان تحصیل کرده و فعال، بیکار هستند اما اگر کشورهای دیگر از این سرمایه‌ها برخودار باشند، خود را موفق دانسته و در راستای پیشرفت از آنها استفاده می‌کنند.

چمران خاطرنشان کرد: به جای اینکه تولید را به دیگران واگذار کنیم و انتظار داشته باشیم رئیس جمهور فرانسه مشکل بیکاری و اشتغال را برطرف کند، باید توانمندتر به میدان آمده و با تکیه بر ثروت‌های خود علاوه بر ملت ایران برای دیگران هم اشتغال‌آفرینی کنیم.

وی طی کردن مسیر موفقیت را نیازمند انسجام،‌ تشکل و همفکری دانست و گفت: نباید با تفرقه و تشتت به عرصه رقابت پای گذاریم چرا که این عملکرد هیچ نتیجه‌ای ندارد و در گذشته آن را تجربه کرده‌ایم اما نتیجه انسجام و اتحاد نیز در گذشته به اثبات رسیده است به همین علت عقلم سلیم حکم می‌کند که از تشتت و تفرقه بپرهیزیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها