خبرهای داغ:
رئیس ستاد اجرایی جبهه نیروی‌های مردمی انقلاب اسلامی گفت: اگر مشکلات چاره نشود تهدید علیه نظام را به دنبال خواهد داشت و انبوهی از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در طول سالیان متمادی روی‌ هم انباشته‌ شده است.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۱۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
مشکلات اقتصادی‌ ام‌المسائل مردم و کشور است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدباقر ذوالقدر در نخستین همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم که در تکیه شاه خراسان برگزار شد با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار داشت: تشکیل جبهه مردمی صرفاً یک حرکت سیاسی به معنای تشکیل یک حزب نیست بلکه پاسخی بر مهم‌ترین نیازها و مطالبه‌های نیروهای انقلابی و ارزشی در طول این سال‌های متمادی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: جمهوری اسلامی در ادامه سیاست‌های استکبارستیزانه خود درگیر یک مبارزه تمام‌عیار و واقعی با نظام سلطه است و باید دولتی سرکار بیابید که بتواند این مسیر را ادامه بدهد.

رئیس ستاد اجرایی جبهه نیروی‌های مردمی انقلاب بابیان اینکه ایران به یک چالش برای آمریکا تبدیل‌ شده است گفت: ایران نظم نوین جهانی که آمریکا در پی ایجاد آن بود را برهم زده است و جهان را از حالت تک‌قطبی بودن خارج ساخته است.

وی با تأکید بر نقش منطقه‌ای ایران، عنوان کرد: ایران مانع به ثمر رسیدن نقشه خاورمیانه بزرگ برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی شده است.

ذوالقدر با بیان اینکه اگر اعتماد و امید در کشور از بین برود، تهدید حاصل می‌شود، تصریح کرد: اگر بین مردم و حکومت تقابل و تضاد به وجود آید این می‌تواند نقطه شروع از هم‌ پاشیدگی و سقوط آن حکومت باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی‌ ام‌المسائل مردم و کشور است، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات چاره نشود تهدید علیه نظام را به دنبال خواهد داشت و انبوهی از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در طول سالیان متمادی روی‌هم انباشته‌ شده است.

ذوالقدر با بیان اینکه بخشی از مشکلات به خاطر تحریم‌ها است، افزود: بخش بزرگی از مشکلات امروز کشور به خاطر ناکارآمدی و ضعف‌های داخلی است و راه‌حل آن اصلاح مدیریت کشور است.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکلات از آسیب فراتر رفته و تبدیل به تهدید شده است، گفت: اگر مدیریت اجرایی کشور اصلاح نشود باید با تمامی دستاوردهای کشور در عرصه بین‌المللی خداحافظی کنیم.

رئیس ستاد اجرایی جبهه نیروی‌های مردمی انقلاب اسلامی افزود : به دولتی نیاز داریم که نجومی گرفتن را حق قانونی قلمداد نکند، اهل آقازادگی و رانت‌خواری نباشد و به موجود موهومی بنام کدخدای جهانی معتقد نباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها