خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان تاکستان گفت: در مورد انتخابات ریاست جمهوری ما مکلف هستیم نسبت به مدیر اجرایی آینده کشور وارد شویم و با مردم حرف بزنیم و روشنگری کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۳۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله اسلامی خطیب این هفته نماز جمعه شهرستان تاکستان،  در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامی داشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ذکر رشادت های آنان به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اشاره کرد.

وی با بیان صریحی ابراز کرد: در انتخابات شوراها شما مردم را قسم میدهم کسی را انتخاب کنید و به شورا بفرستید که به مردم خدمت کند، در انتخابات دقت کنید که به خاطر قومیت و مسائل جناحی رای ندهید و اصلح را انتخاب نمایید

آیت الله اسلامی افزود: در مورد انتخابات ریاست جمهوری ما مکلف هستیم  نسبت به مدیر اجرایی آینده  کشور وارد شویم و با مردم حرف بزنیم و روشنگری کنیم.

امام جمعه تاکستان با نگاهی نقادانه به قانون ثبت نام در انتخابات بیان کرد: چرا قانونگذاران، قانون انتخابات را درست نمیکنند؟ چرا اینقدر به صورت مسخره  در آمده  که هرکس به خود اجازه ثبت نام می دهد.

آیت الله اسلامی در خاتمه  به شرایط انتخاب رئیس جمهور از نگاه قانون و بیانات رهبری و امام (ره) اشاره کرد و گفت: فردی که انتخاب می شود باید در تاسیس دولت عزتمند و کارآمد توانایی داشته باشد.

وی ادامه داد: رییس جمهور باید تحول آفرین باشد و شایسته سالاری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد و در نهایت دولت،  مردمی باشد و زندگی ای مانند  مردم داشته باشد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها