مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت مدافع حرم، شهید علی طاهری در روستای سرتشنیز از توابع شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۴۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این مراسم با حضور پرشور مردم شهرستان کیار و خانواده های معظم شهدا و مسئولین ادارات شهرستان، همرزمان شهید و همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان در مسجد حضرت فاطمه الزهراء سرتشنیز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام غلامعباس جنگجو، ضمن بیان خاطرات و رشادتها و دلاوریهای شهدای مدافع حرم بیان کرد: ما باید مانند شهدا انقلابی بودن و انقلابی ماندن را سرلوحه کار خود قرار دهیم و اگر روحیه انقلابی نداشته باشیم در قیامت باید جوابگوی خون شهدا باشیم.

حجت الاسلام جنگجو، افزود: آنچه که ما از امنیت و آسایش در جامعه و ایران اسلامی داریم مرهون خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری در شناخت توطئه ها و دشمنی دشمنان نظام و انقلاب است .

وی، ضمن اشاره به رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری امام خامنه ای، بیان داشت: توقف، در انقلاب و فرهنگ دینی ما جایی ندارد و پشت سر گذاشتن توقف و عدم رشد اتفاق نمی افتد مگر با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری .

ارسال نظرات