خبرهای داغ:
امام جمعه فلاورجان:

دولت آینده بایدانقلابی وشجاع درمقابل دشمن باشد

حجت الاسلام قدوسی تاکید کرد:مردم باید کسی را انتخاب کنند که ازهمه کارآمدتر،انقلابی ترو مردمی ترباشد زیراما امروز به یک دولت انقلابی و نیاز داریم که کارآمد،پرکاروشجاع درمقابل دشمن باشد.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۶۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، امام جمعه فلاورجان در خطبه های نماز جمعه این هفته فلاورجان با گفتن این مطلب که مسئول نظام جمهوری اسلامی باید جوری عمل کند که دشمن را زمین بزند اظهار کرد: یکی از برنامه های دشمن القای نمی شود و نمی توانیم به مسئولین است زا آنها می خواهندباناامید کردن مسئولین ملت رابه سمت ناامیدی بکشند.

حجت الاسلام محمد قدوسی ادامه داد: بعضی وقتها مردم از مسئولین بسیار جلوتر هستند به طوری که مسئول ما از نهیب های دشمن ترسیده و با این عمل خود قند را در دل دشمن آب می کند در حالی که مردم کوچه و بازار به هیچوجه از حرف های دشمن نمی ترسند.

وی با انتقاد از روند ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درچند روز اخیر گفت: صدها نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ابتدایی ترین شرایط ثبت نام را ندارند؛ این حجم بالای ثبت نام از افراد ناکار آمد برای نظام هزینه های فراوانی خواهد داشت و بهتر است شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی نسبت به تجدید نظر در قانون برای جلوگیری از هجمه های دشمن اقدام مناسبی را انجام دهند.

امام جمعه فلاورجان اضافه کرد: یکی از نواقص موجود در قانون ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری عدم شفافبت است به طوری که در ماده ۱۱۵ قانون آمده است رئیس جمهور باید از رجال سیاسی باشد چون قانون درست تفسیر نشده است می بینیم ده ها زن در حالی که صلاحیت ندارند ثبت نام کرده اند و رد صلاحیت آنها در واقع آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی با گفتن این مطلب که انتخابات جمهوری اسلامی نمادمردمسالاری دینی است خاطر نشان کرد:انتخابات درجمهوری اسلامی همواره درنهایت سلامت بوده است وازاین حیث در بین تمام کشورهای دنیادررتبه اول قراردارد.

حجت الاسلام قدوسی بادعوت کاندیداهابه رعایت انصاف وتقواوپرهیزازتخریب همدیگر تاکید کرد:مردم بایدکسی راانتخاب کنندکه ازهمه کارآمدتر،انقلابی ترومردمی تر باشدزیراما امروز به یک دولت انقلابی و نیاز داریم که کارآمد، پرکار و شجاع در مقابل دشمن باشد.

وی یکی ازضعف های برخی دولت هارافاصله گرفتن ازرهنمود های مقام معظم رهبری دانست و گفت:هرگاه دولتی ازفرامین رهبرمعظم انقلاب عدول کرده است دود آن در چشم مردم رفته و هزینه آن را مردم پرداخت کرده اندومردم بایددولتی راانتخاب کنندکه درهمه حال وزمینه های مطیع و پیرو نصایح دلسوزانه ولی فقیه باشد.

امام جمعه فلاورجان بااشاره به روزارتش اضافه کرد:دردوران دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهدای بیش ازهشت هزار شهیدهمراهی خودبا انقلاب رابه همه ثابت کرد و پس ازآن نیز با تلاش شبانه روزی برای رفع وابستگی خود به بیگانه فعالیت کردندبه طوری که امروز به خودکفایی رسیده است و همین امرمانند خواری درچشم دشمنان این مرزو بوم شده است.

وی افزود: امروز اگر می بینیم دشمن پس از برجام و محدود کردن انرژی هسته ای که جوانان ما به آن دست یافته اند به سراغ موشک های ما آمده اند به این دلیل است که چشم دیدن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

ارسال نظرات