سرهنگ پاسدار یارمحمدی در مراسم جشن مولود کعبه حوزه بسیج خاتم الانبیا(ص) شاهرود گفت: امروز دشمن بر اعتقادات ما توجه کرده و جنگ نرم او بدین طرف در حال حرکت است و باید تلاش کنیم تا با هدایت ویژه الهی که بر بسیجیان قرار گرفته است راه و هدف را بدرستی بپیماییم
کد خبر: ۸۸۴۷۱۸۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) که به همت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج و خانواده های آنان در تالار کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد در سخنانی با تبریک میلاد امام علی(ع) و ماه رجب و خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم به خصوص خانواده های کارکنان بسیجی با بیان اینکه در هر جنگ و مبارزه ای لوازم و تجهیزاتی وجود دارد و ما امروز در جنگ نرم و اقتصادی هستیم اظهار کرد: در نبرد نیاز به سنگر و خاکریز و نیرو و تجهیزات است که با آنها باید با متخاصم مبارزه کرد و در جنگ نرم امروز سنگر ما مساجد و پایگاه های بسیج است که باید بدان توجه و دقت کنیم.

وی افزود: نیروهای این سنگر بسیجیان و ملت مبارزه و انقلابی و اسلحه این جنگ اعتقادات و دین ماست و لوازم و ابزار هم احکام اسلام و ایمان است که باید همه اینها را به درستی استفاده کنیم.

یارمحمدی خاطر نشان کرد: امروز دشمن بر اعتقادات ما توجه کرده و جنگ نرم او بدین طرف در حال حرکت است و باید تلاش کنیم تا با هدایت ویژه الهی که بر بسیجیان قرار گرفته است راه و هدف را بدرستی بپیماییم.

وی با اشاره به آیه قرآن که خداوند هدایت ویژه را به مومنین واقعی قرار داده بیان کرد: هدایت ویژه توجه به دشمن و شناخت درست آن و عکس العمل به هنگام در مواجهه با آن است و بسیج و بسیجیان ما این شاخصه را دارند و خانواده های آنان نیز در این را حضور دارند.

جانشین سپاه شاهرود عنوان کرد: خانواده های فرماندهان بسیجی ما پشتوانه فکری و عملی این عزیزان هستند و این عقبه استوار است که این عزیزان را به سمت جلو هدایت و کمک می کند و ما ازشما خانواده تشکر خالصانه داریم.

وی با اشاره به برگزاری دو اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در اردیبهشت ماه نیز گفت: این دو اجلاسیه همراه با حضور گروه نمایشی ملی فصل شیدایی است و باید همه در این راستا و اجرای خوب آن کمک و همراهی کنیم.

یارمحمدی با بیان اینکه فرماندهان و بسیجیان ما باید مردم را نسبت به این رخداد فرهنگی آگاه نمایند گفت: از 4 تا 14 اردیبهشت ماه این دو اجلاسیه با برپایی غرفه های متنوع با موضوعات مختلف فرهنگی ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی و اجرای نمایش فصل شیدایی در میدان حسینی شاهرودی جنب پمپ گاز افق اجرا می شود و باید مردم را به این رویداد دعوت نماییم.

وی با بیان اینکه از قبل از عید است که کارهای مقدماتی در حال اجراست و دستگاه های مختلف شهرستان درگیر این امر هستند گفت: همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها