مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر:

باید اقتصاد کشور را از تک محصولی بودن خارج کرد

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به اینکه چند سالی است که رهبر فرزانه انقلاب اقتصاد را مورد تاکید قرار می دهند، گفت: تنها راه چاره مقاوم سازی اقتصاد و خارج کردن کشور از تک محصولی بودن است چراکه ایران کشوری بسیار غنی است.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۸۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: تاکیدات رهبری نشان دهنده وجود مشکلات در اقتصاد کشور است و ایشان با یک پیام سال جهت حرکت را ترسیم می کنند ولی متاسفانه مسئولان و دست اندکاران اقتصاد متوجه معنا و مفهوم آن نمی شوند.

وی به مساله تولید و اشتغال هم اشاره و بیان کرد: تولید حمایت می خواهد هم از طرف دولت که باید تسهیلات لازم را در اختیار تولید قرار دهد و هم از طرف مردم که باید با مصرف تولیدات داخلی و تحریم مصرف تولیدات خارجی دست تولید را بگیرد که در اینصورت مشکل اشتغال هم تا اندازه ای حل می شود چرا که تولید بیشتر کار بیشتر می طلبد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر اضافه کرد: هر کشوری که اقتصاد مقاوم و قوی داشته باشد قدرت بیشتری دارد و باید ما نیز با دوری از اسراف و اشرافی گری و پرداختن به تولید و حمایت از تولید و تحریم مصرف کالای غیر ایرانی و کاهش واردات بی رویه و مبارزه با قاچاق کالا در جهت مقاوم سازی اقتصاد گام برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار