مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در نشست روشنگری حوزه های فاطمه الزهرا و بنت الهدی این ناحیه با بیان اینکه امروزه هجمه عملیاتی ضداسلامی دشمن بسیار بالاست، ماهواره و فضای مجازی را از جمله مهم ترین ابزارهای دشمن در این عملیات دانست.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۰۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه باید علی گونه وارد میدان شده و با اهمیت دهی به تولیدات داخلی و استفاده از کالاهای ایرانی، اقتصاد مقاومتی را عملا در جامعه پیاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی های دشمن برای عدم حضور مردم در صحنه انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن چشمش را به این انتخابات دوخته و حتی برنامه های وضع تحریم های جدید را نیز موکول به پس از انتخابات کرده است و این نشان از حساسیت موضوع انتخابات است.

حجت الاسلام امیرنژاد تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات نخستین وظیفه مردم در حفظ اتحاد و یکدلی کشور است و اقتدار کشور را بالا می برد و در وهله بعد انتخاب فردی اصلح، عامل و پایبند به قانون و ولایتمدار، وظیفه ای همگانی است.

نشست فصلی بصیرت افزایی و روشنگری با حضور 200 نفر از خواهران بسیجی حوزه های فاطمه الزهرا(س) و بنت الهدی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 
ارسال نظرات