امام جمعه نمین:

با انتخاب درست در انتخابات باید انتخاب دشمن شکن داشته باشیم

امام جمعه شهرستان نمین گفت: همه باید تلاش کنیم و در آبادانی و شکست اهداف دشمن و تا نابودی دشمنان نظام حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۱۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از فارس از اردبیل حجت الاسلام صفر یوسف‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نمین اظهار کرد: امروز علیرغم اینکه خود به عینه می‌بینیم که دشمنان در صدد نابودی و تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما باید با روحیه‌ای انقلابی درصدد شکست دشمن باشیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها خود حامی تروریسم هستند و به هر بهانه‌ای به تجاوزهای آشکارانه خود در مناطق مختلف دنیا دست می‌زنند، افزود: نباید اجازه دهیم آمریکا و هم پیمانانش در منطقه به اهداف خود از جمله کشور  سوریه دست یابند.

امام جمعه شهرستان نمین انتخابات پیش‌روی سال ۹۶ را یک انتخابات مهم و سرنوشت ساز کشور دانست و افزود: مردم باید با انتخاب درست در انتخابات، انتخاب دشمن‌شکن و سرنوشت سازی را انتخاب کنند.

یوسف‌زاده بیان کرد: فردی را انتخاب کنید که از جان و دل برای کشور کار کند و از جنس مردم باشد و‌قشر ضعیف جامعه را نادیده نگیرد.

وی با بیان اینکه همه مشکلات به انتخابات کلید می‌خورد، یادآور شد: نباید بگذاریم در انتخابات افراد نالایق انتخاب شود و مردم باید عرصه را برای اینچنین افراد تنگ‌تر کنند.

امام جمعه شهرستان نمین از مسؤولان استانی خواست باید تمامی گزارشات و روند پیشرفت اقتصادی کشور و استان را به صراحت در رسانه‌ها به مردم بازگو کنند.

ارسال نظرات