امام جمعه فارسان:

نیروهای مسلح مظهر قدرت هر کشوری هستند

حجت الاسلام جمالی زاده: گفت:‌ نیروهای مسلح مظهر قدرت هر کشوری هستند و دژ محکمی در مقابل توطئه های دشمن می باشند.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۲۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهر فارسان با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، اهمیت انتخابات سال جاری از منظر داخلی و نگاه خارجی را تبیین کرد.

حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های با اشاره به ایام انتخابات گفت: مهمترین مسئله در انتخابات برای تمامی جریانات سیاسی و مسئولین بنا به توصیه مقام معظم رهبری ، حضور گسترده و باشکوه اقشارمختلف مردم با پرهیز از تفرقه اندازی و اختلاف اندازی و تخریب و شایعه پراکنی بر علیه همدیگر و پرهیز از ایجاد فضای دو قطبی نفرت انگیز و تقویت فضای وحدت بخشی است که محصول آن، عزت و عظمت و اقتدار حقیقی نظام و ملت را بدنبال دارد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف ظاهر و پنهان دشمنان و رسانه های تبلیغی آنان در انتخابات، ایجاد فتنه و اختلاف و فضای چند قطبی در انتخابات، و در نتیجه ایجاد فاصله بین اقشار مختلف مردم با رجال کشور است که همه باید در برابر این توطئه، در عمل و نه در شعار مقابله کرده و آن را خنثی کنیم.

وی اظهار داشت:رشد جمعیت معتکفین در امسال نسبت به سالهای گذشته، نشان دهنده جذابیت معنویت و گرایش روزافزون به دین و ارتباط با خدا در بین عموم مردم است که مسئولیت دست اندرکاران را مضاعف می کند.

امسال از مراسم اعتکاف استقبال خوبی صورت گرفت

وی با اشاره به اینکه امسال از مراسم اعتکاف استقبال خوبی صورت گرفت، گفت: بیشتر شرکت کنندگان در این فریضه جوانان بودند و مسئولین همکاری خوبی را در این زمینه داشتند و در برخی موارد مشکلاتی نیز موجود بود که امید است برای سالهای آینده این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به آمار معتکفین شهرستان فارسان از رشد 20درصدی حاضرین در این مراسم معنوی خبر داد.

نیروهای مسلح مظهر قدرت هر کشوری هستند

امام جمعه فارسان به روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتداردرونی خود به اوج آمادگی رسیده است و به عنوان یکی از آماده ترین و مقتدرترین ارتش های جهان محسوب شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: نیروهای مسلح مظهر قدرت هر کشوری هستند و دژ محکمی در مقابل توطئه های دشمن می باشند.

ارسال نظرات