فرماندار خلخال گفت: ساخت مجتمع بنیاد مسکن به توقع و خواسته مردمی تبدیل شده است
کد خبر: ۸۸۴۷۲۲۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از  ازناو ، فریدون بابایی فرماندار خلخال؛ به مناسبت سالروز افتتاح حساب صد امام (ره) در دیدار با مجموعه مدیران ، معاون و کارکنان بنیاد مسکن استان وشهرستان خلخال در فرماندرای خلخال گفت: ساخت مجتمع بنیاد مسکن به توقع وخواسته مردمی تبدیل شده و باید در اولویت بنیاد مسکن استان وشهرستان در سال 1396 برای ساخت قرار گیرد.

بابایی ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات بنیاد مسکن در خلخال در زمینه مقاوم سازی و تسریع در ساخت واحد های روستای ترازوج خلخال گفت: نظارت و حرکت در مسیر قانونمندی خیلی مهم است و باید روستائیان نیز با پایبندی به قانون دولت و دستگاه ها را یاری نمایند.

وی گفت: هر اراضی که در  اختیار روستاییان به عنوان ملک خودشان قرار دارد مناسب برای ساخت و ساز نیست و باید با عمل به قانون و رعایت محدوده ها و حریم ها و موازین  ساخت ساز انجام گیرد.

فرماندار خلخال به مهاجرت اخیر مردم از شهرستان خلخال و کوثر اشاره وگفت: عامل مهاجرت فقط اشتغال نیست و مردم دوست دارند شهرشان جلوه و زیبایی و عمران شهرهای بزرگ را داشته باشد و چون این طور نیست از شهرستان می روند.

 در این جلسه احمد قنبری بخشدار مرکزی خلخال نیز از اقدامات بنیاد مسکن شهرستان و استان در زمینه آسفالت روستایی و کمک به عمران وآبادانی روستاها تقدیر و اظهار رضایت عمومی را اعلام کرد.

وی حرکت ارزشمند بنیاد مسکن در مقاوم سازی روستایی را ستود وگفت: مقاوم سازی باید همچنان در اولویت بنیاد مسکن استان وشهرستان برای کاهش خسارت جانی ومالی در روستاها باشد که حوادث اخیر و کم بودن خسارت ها در زلزله  های اخیر نشان از حرکت ارزشمند بنیاد مسکن در این زمینه است.

ارسال نظرات