خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین گفت: مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین باید در دیدار با جامعه ایثارگران ورود جدی داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۳۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با مددکاران بنیاد استان، ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س)، گفت: باید آحاد جامعه از سیره این بانوی بزرگوار الگو بگیرند و فضایل اخلاقی ایشان را در زندگی پیاده کنند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم ارزشمند است، ابراز کرد: ارزشمندی این خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر که صاحبان اصلی نظام و بهترین بندگان خدا هستند، دو چندان می‌شود، به همین دلیل مددکاران بنیاد باید قدر خود را بدانند که به این قشر معظم جامعه خدمات‌رسانی می‌کنند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر از مهمترین وظایف واحد مددکاری بنیاد است، ابراز کرد: مددکاران باید در این خصوص ورود جدی داشته باشند تا دیگر کارکنان نیز به تاسی از شما در انجام این دیدارها همت کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مددکاران باید اطلاعات خود را به روز کنند تا در دیدارها بتوانند با توجیه کردن منطقی جامعه ایثارگران در جهت رفع مشکلات آنها تاثیرگذار باشند.

این مسوول با اشاره به اینکه جامعه ایثارگران با مشکلاتی مواجه هستند، تبیین کرد: مددکاران در رفع مشکلات آنها می‌توانند از ظرفیت‌های داخلی و بیرونی حوزه‌ی مددکاری و سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه باید اجرای طرح سپاس، دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دستور کار مسوولان باشد، گفت: در اواخر سال گذشته، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، اقدام خوبی در این راستا انجام داده که این روند در سال جاری نیز ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مددکاران باید از ظرفیت‌های مسوولان در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به منظور افزایش تعداد دیدارها از نظر کمی و کیفی استفاده بهینه کنند تا بتوانند مشکلات آنها را برطرف نمایند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه در سطح کشور مشکلاتی مانند بیکاری وجود دارد که جامعه ایثارگران نیز از آنها مستثنی نیستند، ابراز کرد: باید با همدلی، همزبانی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.
این مسوول توضیح داد: مددکاران بنیاد اگر برنامه‌ی ابتکاری در سطح استان و شهرستان دارند، قالب پیشنهادات به ما ارایه بدهند تا با بررسی‌های لازم در جهت عملیاتی کردن آنها اقدامات لازم را انجام بدهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه سازمانی پویاست که برنامه‌محور باشد، افزود: به همین دلیل باید همه واحدهای بنیاد برنامه‌های خود را در ابتدای سال تدوین کنند و در جهت عملیاتی کردن آنها در طول سال تلاش کنند.  

وی به انتخابات سال جاری اشاره کرد و گفت: کارکنان بنیاد باید مردم را برای حضور چشمگیر در انتخابات تشویق و ترغیب کنند زیرا هر چقدر این حضور پررنگ باشد، به همان اندازه نظام ما از پشتیبانی قوی برخوردار می‌شود.
این مسوول اضافه کرد: کارکنان در ساعت‌های اداری نباید از امکانات بنیاد در جهت منافع شخصی، گروهی و حزبی استفاده کنند و به شدت باید از انجام چنین اموری پرهیز نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بنیاد نباید سیاسی شود، تصریح کرد: از زمان تشکیل این نهاد تاکنون، مسوولان و کارکنان بنیاد کار سیاسی نکرده و نخواهند کرد

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها