یک کارآفرین و تولیدکننده نمونه کشور در گفتگو با«بسیج»:
شیدایی گفت: عسل تقلبی در بازار بسیار فراوان است و ما با اینکه عسل مطلوب و مورد رضایت مشتری را روانه بازار می کنیم اما مردم باز هم با دلهره و ترس خریداری می کنند.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۳۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶

 

محمد شیدایی کارآفرین و تولیدکننده نمونه کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره تولیدی که در زمینه عسل طبیعی راه اندازی کرده است اظهار داشت: در این تولیدی من با دو نفر دیگر شریک هستم و 1150 عدد کندو فعال را تا به این لحظه در تولید عسل طبیعی به همراه داریم. برای داشتن عسل طبیعی نیاز است تا کندوهای زنبور را مدام جابه‌جا کنیم تا شهد مورد نیاز کندوها تامین شود و گل های بیشتری در اختیار زنبورها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عسل تولید شده بدون آب و شکر است افزود: عسل صد در صد خالصی که تولید می شود طبیعتا قیمت بالایی هم دارد اما خوشبختانه استقبال مردم از این نوع عسل خوب بوده است. بازار ایران در خصوص عسل طبیعی کمی بی اعتماد شده است و مردم برای خرید عسل به هر فروشنده ای اعتماد نمی کنند.

این کارآفرین عنوان کرد: عسل تقلبی در بازار بسیار فراوان است و ما با اینکه عسل مطلوب و مورد رضایت مشتری را روانه بازار می کنیم اما مردم باز هم با دلهره و ترس خریداری می کنند. بی اعتمادی مردم نه در خصوص عسل بلکه در بیشتر اجناس دیده می شود چراکه کالاهای قاچاق و تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است.

شیدایی در مورد تسهیلات بانکی و امتیازاتی که دولت برای تولید کننده ایرانی گذاشته اند تاکید کرد: تا به این لحظه هر پیشرفت یا حرکتی که باعث شده است تا اوضاع خوبی را داشته باشیم همگی در دست خودمان بود. بانک ها که به دلیل مشکلات دشواری که برای وام گیرنده گذاشته اند و از طرف دیگر عدم حمایت دولت از تولید کنندگان کوچک باعث شد تا خودمان روی پایمان بایستیم.

وی گفت: تورم بالا و پایین و ادعاهای دولت مخصوصا در تک رقمی شدن آن هیچ تاثیری برای فروش ما نداشته است چراکه وقتی رکود در جامعه حاکم باشد جیب مردم خالی است و قدرت خرید پایین می آید و قیمت ها سال گذشته نسبت به امسال تغییر چندانی نداشته است.

ارسال نظرات