خبرهای داغ:
در گفت وگو با مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) قزوین مطرح شد:
مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) بیان کرد: امروزه به حضور افراد انقلابی احتیاج است، درست مانند ابتدای انقلاب نیاز به افرادی دلسوز و جهادگر است تا بتوانند کشور را در مسیر مطلوب بکشانند.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۴۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، دیدگاه ها و معیارهای مختلفی در خصوص  انتخاب کاندیدای مطلوب، از سوی عالمان امر و فعالان حوزه سیاست ارائه شده است.

معیارهایی مانندکاندیدای رای آور، صالح ،مقبول و معیارهای دیگری از این قبیل. حال با توجه به اینکه در کشف معیارها، دیدگاه هاونظرات مقام معظم رهبری ملاک های خاصی مدنظر است، لازم است تا با مراجعه به  بیانات ایشان، معیار انتخاب کاندیدای مطلوب را بدست آورده و براساس آن نسبت به انتخاب رئیس جمهور مطلوب اقدام کنیم.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر (عج) در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج قزوین در این خصوص ابراز کرد:انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری دارای اهمیت فراوانی است. ایشان در مناسبتهای مختلف، بارها به این نکته اشاره کرده اند و در واقع انتخابات جزء ملزومات است.

وی افزود: همانطور که شاهد هستیم در انتخابات ما هیچ محدودیتی وجود ندارد و همگان آزاد هستند که کاندید مورد نظر خود را انتخاب نمایند، با این حال بهتر است با نگاهی درست و کاربردی دست به انتخاب بزنند.

مصطفایی از ملاک‌های انتخاب گفت: معرفی شده ها مورد وثوق هستند و از موهبت برخوردارند چرا که دلسوزند و این مسئله نه در انتخابات که برای همه برهه های انقلاب است.

مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد: ما حق معرفی اشخاص را نداریم و گفتنی است که باید مردم جبهه را بشناسند و بنا به فرمایشات رهبری و مهر قانون انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا باید جبهه را تقویت کرده و ملاک های صحیح را بگوئیم اما بدنبال منفعت طلبی نباشیم.

مصطفایی یکی از ملاک‌های الزامی را انقلابی گری دانسته و ادامه داد: فرد منتخب باید ساده زیست و بدور از هرگونه تجمل گرایی باشد و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری مدیر جهادی باید باشد تا بتواند نیاز جامعه و مردم را پاسخگو باشد.

مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت صاحب الامر در پایان یادآور شد: امروزه به حضور افراد انقلابی احتیاج است درست مانند ابتدای انقلاب نیاز به افرادی دلسوز و جهادگر است تا بتوانند کشور را در مسیر مطلوب بکشانند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها