نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ظرفیت های خوب استان در زمینه های مختلف، گفت: با فراهم کردن عرصه‌های تولید می توان زمینه اشتغال بیشتر را در استان فراهم کرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۴۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در جریان دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری یک امر مهم است و باید مسوولان برای تحقق شعار سال اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با بیان اینکه تمام مسائل اجتماعی ریشه فرهنگی دارد افزود: اگر در برابر فرهنگ درست کار عمل کنیم در برابر تهاجمات دشمنان که از همه نوع ابزاری برای مقابله با ما استفاده می کنند نهایت استفاده را  ببریم میتوان با آنها و از طریق مبحث فرهنگی به مقابله پرداخت.


وی گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در استان کردستان وجود دارد که از همه جهات مورد توجه ویژه است اما شاید به خاطر ساسیت‌های غلط کلی؛ به جای درآمد، هزینه برای روستاییان ایجاد شده است در حالیکه باید مانع‌ها را برداشت تا زمینه اشتغال برای روستاییان ایجاد  شود.


حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با اشاره به پتانسیل‌های استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری و ...، بیان کرد: سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها موجب می‌شود تا استان کردستان تبدیل به یک استان صادرکننده شود نه اینکه یک استان وارد کننده باشد.


حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار به مهمترین معظلات و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: : امروز مشکلاتی مانند طلاق، بیکاری، ازدواج ناپایدار، اعتیاد و ... در زمره مهمترین معضلات اجتماعی هستند که جامعه با آنها دست به گریبان است لذا باید در راه ارتقای وضعیت فرهنگی جامعه اهتمام ویژه ای داشت.

وی گفت: یکی از مهمترین ریشه های این مسائل بحث مهاجرت است که باری را بر دوش شهرها گذاشته است و لازم است که به صورت زیر ساختی کاری اساسی برای آن صورت بگیرد چرا که روستایی باید در روستا بماند و عزتمند زندگی کند و دل به مهاجرت نبندد.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: تمام مجموعه شبکه تبلیغی در خدمت رفع مشکلات و معضلات جامعه در جای جای ایران اسلامی است و معتقدیم که مردم شهید پرور و انقلابی ما لیاقت بهترین ها را دارند و باید با اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات جامعه گام برداشت.


ارسال نظرات