پرسپولیس برای رسیدن بی چون و چرا به قهرمانی با حفظ بیشترین فاصله با دیگر تیم ها احتمالات انضباطی فیفا (کسر امتیاز) را همیشه به یاد داشته باشد و بازیهای خود را در برابر حریفان سهل نگیرد و از همین الان با خیال راحت بی دغدغه و بی انگیزه بازی نکند.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۴۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، گرچه به زعم اهالی فوتبال بازی پرسپولیس و ماشین سازی در صورت برد تیم سرخپوشان محبوب تهرانی قهرمانی این تیم را مسجل کند اما نباید غافل بود که در صورت کسر 6 امتیاز مسائل رخ داده بر اساس رای فیفااز یک سو و برد های پیاپی تیم های تعقیب کننده مدعی اول قهرمانی لیک برتر، می تواند رنگ قهرمانی را تغییر دهد.
 پرسپولیس با بازی منطقی و البته زیبای خود در طول فصل های گذشته و امسال شاید اگر به قهرمانی نرسد، میداند قطعا، لطمه بزرگی را بر شاکله تیمی و همراهی هوادرانش وارد خواهد کرد.
تیم سرخپوشان پایتخت باید بداند برای حفظ موقعیت بالای خود همیشه به گونه ای عمل کند که فاصله اش با سایر تیم ها از این مقدار امتیاز فعلی هم بیشتر شود تا نشان دهد تنها تیم تاکتیکی و تکنیکی لیک برتر ایران است و این مهم هم  در واقع بواسطه جنگدنگی، تقویت بنیه  دوندگی، و در اختیار تیم بودن و پرهیز از خودکامگی بازیکنان به دست می آید.
با این وصف به دور بودن از حاشیه، همکاری تیمی در همه نقاط زمین به عنوان دغدغه کلی بازیکنان ، هم پوشانی تیمی، تیز هوشی، تند بودن و فرمانبرداری از سرمربی و احترام به همدیگر با روحیه تعصب به پیراهن ارزشمند این تیم، می تواند کمک شایانی به جذب و همراهی هوادران و در نهایت برتری در لیک امسال و سال های آتی ایجاد کند.
پرسپولیس پر طرفدار و دوست داشتنی،  برای رسیدن بی چون و چرا به قهرمانی با حفظ بیشترین فاصله با دیگر تیم ها  احتمالات انضباطی فیفا (کسر امتیاز) را همیشه به یاد داشته باشد و بازیهای خود را در برابر حریفان هیچگاه سهل نگیرد و از همین الان با خیال راحت بی دغدغه و بی انگیزه بازی نکند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها