هاشمی گفت: دولت هیچ برنامه ای برای آچمز کردن دلالان مسکن نداشت و همواره تعداد آن ها در این دولت افرایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۵۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶

 

سید مهدی هاشمی عضو سابق کمیسیون عمران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره اقدامات دولت در خصوص بهبود بخشیدن به وضعیت نابسامان مسکن اظهار داشت: کارهای صورت گرفته شده از دولت نه تنها وضعیت مسکن را تغییر نداد، بلکه رکود حاکم بر مسکن تشدید شد. دولت از قبل باید تمام پروژه های عمرانی را به پایان می رساند و یک طرح جدیدی ارائه می کرد.

وی افزود: دولت حتی در خصوص طرح مسکن اجتماعی که خود آن را ارائه کرده ، هنوز در قالب طرح ارائه شده مانده است. حتی مسکن مهر هم نتوانستند به پایان برسانند و به دور از اخلاق هزاران صفت های زشت منتشر می کنند. مسکن مهر یک پروژه است که از دولت قبل باقی مانده بود ولی دلیلی نمی شود که به قانون اساسی پایبند نباشند و این پروژه را مزخرف بخوانند.

هاشمی تاکید کرد: مسکن مهر به دلیل بی مهری دولت مردان تدبیر و امید، ذلیل شد و حتی منابعی که از قبل برای خود طرح بود هم در این پروژه استفاده نشد. این موضع باعث نارضایتی های قشر مستضعف مردم قرار گرفت و دولت هم نسبت به آن بی اعتنا بود.

عضو سابق کمیسیون عمران عنوان کرد: شاخص قدرت توانایی خرید مسکن در دنیا نسبت به درآمدی که یک شهروند دارد، از 30 درصد که حداقل است تا 70 درصد متغیر است که این عدد در ایران نزدیک به 50 درصد می باشد. دولت هیچ برنامه ای برای آچمز کردن دلالان مسکن نداشت و همواره به تعداد آن ها در این دولت افرایش می یابد.

وی با بیان اینکه اقدامات دولت مسکن را به انحراف کشیده است گفت: درست است دولت اظهار دارد که از رکود مسکن رد شده ایم، اما شما بدانید که دولت از روی کود رد شده است و تا رکود فاصله ها دارد.

ارسال نظرات