خبرهای داغ:
برگزاری نشست سیاسی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۸۸۴۷۲۶۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،غلامحسن قادری از هادیان سیاسی استان با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه بیان داشت:امروز در کشور ما حاکمیت اسلام در جریان است و حکومت در راستای قوانین اسلام به پیش می رود. و مردم سالاری دینی به معنای واقعی در جریان است.

وی با برشمردن انواع حکومت های جمهوری در دنیا اظهار داشت: بهترین نوع حکومت جمهوری،جمهوری اسلامی است که در کشور ما پیاده شده است زیرا در منطقه ما هرکجا که اجازه دادند انتخابات آزاد برگزار شود طرفدران انقلاب اسلامی پیروز انتخابات می شوند آنهم به دلیل آنکه مردم سالاری دینی در کشور ما را الگو قرار داده اند.

غلامحسین قادری با تاکید بر دغدغه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در سال جدید گفت:انتخابات در کشور ما برای کل دنیا مهم و حساس است و دغدغه غرب به خصوص امریکا درست برعکس دغدغه های حضرت آقا(مد ظله العالی)  است و به دنبال این هستند که مردم سالاری دینی در کشور شکل نگیرد و اقتصاد در کشور ما پا نگیرد لذا به اقداماتی دست می زنند که از آن جمله می توان به تهدید نظامی که نمونه آن حمله اخیر امریکا به سوریه بود می توان اشاره نمود

هادی سیاسی استان اصفهان با تاکید برا اهمیت انتخابات گفت:وظیفه من و شما این است که با روشنگری حضور حداکثری و آگاهانه مردم را در انتخابات مهیا سازیم.

قادری در پایان به تبیین جریان شناسی انتخابات پرداخت و به چندین ابهام در این زمینه جواب داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها