نخستین همایش ملی آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و نظام خانواده با همکاری مجامع علمی و اجرایی استان، 31 فروردین در مجتمع پیامبر اعظم (ص) ساری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۷۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قاسمی طوسی مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: حضرت زینب بزرگ خبرنگار تاریخ مقاومت و پیام رسان نهضت عاشور بوده که باید همه ما در نشر فرهنگ ایثار، شهادت و شهامت تلاش کنیم.

وی افزود: موسسه فعالیت خود را از مهر 90 را در سه حوزه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی آغاز کرده که در زمینه پژوهشی اقدام به تولید دوفصلنامه علمی، ترویجی الهیات قرآنی کرده که درآینده نزدیک به مجله علمی پژوهشی ارتقا یابد.

قاسمی گفت: نشست تخصصی گفتمان قرآنی با حضور عالمان این رشته در موسسه اجرا و کتابخانه تخصصی امام رضا (ع) نیز راه اندازی و همچنین فعالیت‌های قرآنی نیز آسیب شناسی شد.

وی بیان کرد: نخستین همایش ملی آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و نظام خانواده با همکاری مجامع علمی و اجرایی استان، 31 فروردین در مجتمع پیامبر اعظم (ص) ساری اجرا می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: موضوع همایش، خانواده و آسیب‌هایی که کانون خانواده را تهدید می‌کند مانند ماهواره و فضای مجازی بوده و تقویت و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

رمضان مهدوی، دبیر علمی همایش نیز گفت: 176 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که 32 مقاله به صورت کتاب چاپ می‌شود.

وی بیان داشت: در پنج محور آموزه‌های اسلامی و شناخت مبانی نظری خانواده، آموزه‌های اسلامی و تعالی خانواده، آموزه‌های اسلامی، آسیب‌شناسی خانواده و راهکارها، آموزه‌های اسلامی خانواده و نظام اسلامی و آموزه‌های اسلامی خانواده و سلامت در این همایش تبیین خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها