خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

مسکن فاتحان فجر ارتباطی به سپاه ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین در دیدار نوروزی خود با خبرنگاران گفت: مسکن فاتحان فجر ارتباطی به سپاه ندارد و با کسانی که به نام سپاه سو استفاده می کنند برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۷۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در دیدار نوروزی  با اهالی رسانه گفت: مسکن فاتحان فجر  ارتباطی به سپاه ندارد و کسانی که با نام سپاه سو استفاده می کنند برخورد خواهیم کردو کسی حق ندارد تخلفات خود را  به نام سپاه  توجیه کند.

وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران در کنار مردم بوده و با نگاه انقلابی و اعتقادی  در حد اندازه و توان خود سعی کرده که باری از دوش مردم مستضعف بردارد و چنانچه عده ای برای سود جویی برای پیشبرد اهداف  خود کار کنند  ما به شدت با آن مقابله می کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: این پروژه که در ابتدا به نام تعاونی مسکن بسیجیان بوده با مخالفت سپاه تابلو آنان تغییر و به فاتحان فجر تغییر یافت و هیچ ارتباطی به سپاه استان ندارد و افرادی که عضو هستند بدانند که موضوع شکایت آنان حاکمیتی بوده و از طریق مراجع قانونی  و قضاییه باید پیگیری شود.

معبودی در پایان گفت: سوجویی در این قضیه اتفاق افتاده و نیازمند پیگیری و سرعت عمل دستگاه های ذیربط است تا این اعضا به خواسته خود برسند و حقی پایمال نشود و مردم عزیز بدانند سپاه در برخورد با تخلفات در چهار چوب قانون به درستی عمل کرده و همواره یاور مظلومان است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار