امام جمعه نیر گفت: مردم باید در انتخاب فردی را انتخاب کنند که به قانون پایبند بوده و در مسائل جامعه واقف بوده و به فکر مملکت و معیشت مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۷۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از  نیریمیز نمازجمعه این هفته شهرستان نیر به امامت حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در محل مصلی برگزار شد.
 

امام جمعه نیر با اشاره به رعایت تقوای الهی در مسائل کاری گفت: مسئولی که بر پست و مقامی می رسد باید همواره با ایمان بوده و تقوای الهی را در نظر بگیرد چون در آخرت باید حساب و کتاب پس دهد.
 

حجت الاسلام مقدسی به اتمام فریضه الهی اعتکاف اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در نیر با حضور خواهران و برادران مسئله اعتکاف برگزار شد و از خیرینی که در امر اعتکاف معتکفین را یاری کردند تقدیر و تشکر می کنیم.
 

امام جمعه نیر در ادامه با تبریک فرارسیدن روز ارتش اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی از منافقین سعی داشتند تا ارتش را منحل کنند که با درایت و تیزهوشی امام راحل ارتش پابرجا مانده و قدرتمندتر شد.
 

حجت الاسلام مقدسی به مسئله انتخابات و انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت: مردم باید در انتخاب خود تیزبین و با بصیرت عمل کنند و فردی را انتخاب کنند که به قانون پایبند بوده و در مسائل سیاسی، اجتماعی، دینی و دیگر مسائل واقف بوده و به فکر مملکت و معیشت مردم باشد.
 

امام جمعه نیر گفت انتخابات سند زنده عدل، قسط و دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی ایران است پس باید به ارزش آن پی برد واصلح ترین را انتخاب کرد.

ارسال نظرات