معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از اجرای ۷۸ کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۸۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

fه گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حبیب جمشیدی در جمع خبرنگاران به بیان عملکرد یکساله اداره کل راهداری لرستان در حوزه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجا که وظیفه نگهداری و ایمن سازی هزار و ۸۲۹ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی و حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی برعهده راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان است در سال ۹۵ اقدامات قابل توجهی در این رابطه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در ۶ ماهه دوم با ادغام این دو حوزه، شتاب فزاینده ای گرفته است، افزود: طی سال ۹۵ بیش از ۴ هزار و ۸۷۰ کیلومتر خط کشی محوری و کناری، ۱۳۰ کیلومتر تعمیر روشنایی در محورهای اصلی و آشکارسازی ۱۱۸ نقطه پرتصادف در محورهای استان صورت گرفت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از نصب هزار و ۱۸۶ عدد علائم راهداری در محورهای استان طی سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: نصب ۸۶۰ مترمربع تابلوی اطلاعاتی و گردشگری، ایمن سازی سر گاردیل ها و حفاظ ها به تعداد هزار و ۸۶۰ عدد، اجرای گاردریل به میزان ۲۴.۸ کیلومتر و تهیه و نصب نیوجرسی به طول ۱۳.۵ کیلومتر بخش دیگری از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در سال ۹۵ بوده است‌.

جمشیدی گفت : انجام یک مورد مطالعه ممیزی ایمنی راه، هزار کیلومتر پاکسازی حریم راه و ۱۰ هزار مترمکعب ریزش برداری کنار راه نمونه های دیگری از عملکرد راهداری بوده است.

وی از شناسایی ۳۶۰ مورد تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه خبر داد وتصریح کرد: در این رابطه ۳۶۰ مورد اخطار صادر و ۱۹۶ مورد به برخورد جدی منتج گردیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به اجرای ۷۸.۲ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای استان اشاره کرد و گفت : همچنین ۱۶۱ هزار مترمربع لکه گیری موضعی سطح‌ راهها با مصرف ۱۳۷ هزار تن آسفالت و ۷ هزار تن قیر انجام شد.


انتهای پیام/ز
ارسال نظرات