خبرهای داغ:
امام جمعه سه قلعه گفت: افرادی برای خدشه دار کردن جایگاه شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۹۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت السلام هادی کفشی امام جمعه سه قلعه در خطبه های نماز جمعه این هفته به بحث انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت: اگر کسی مسئولی انتخاب میکند و میداند که از آن مسئول ، مسئول بهتری هم وجود دارد چنین فردی به خدا و رسول خدا و مومنین خیانت کرده است.

امام جمعه سه قلعه گفت: انسان وفتی میخواهد در یک انتخاباتی شرکت کند که مسئله مهمی است و باید با تمام تحقیقات شرکت کند وقتی که مسئولی انتخاب می کنیم قبل هر چی باید تقوا در زندگی او و در محیط کاری او قرار داشته باشد.

وی افزود: در مورد انتخابات باید نیرو های ارزشی مومن و متدین وارد صحنه شوند ولذا از همه ای افرادی که برای شهر دغدغه داشتند تشکر میکنم که در مسئله شوراها کاندید شدند نکته ای که باید دقت شود کاندید های محترم و طرفداران آنها ممکن است نیروهای دولتی طرف دار آنها شود بهترین تبلیغ خدمت به مردم است و تا آخرین لحظه به مردم خدمت کنند و آن کسانی که توان انجام خدمت رسانی به مردم را دارند بیایند به مردم خدمت کنند این که یه عده بیان به جایی خدمت کردن به مردم بیایند بهره برداری شخصی بکنند از جایگاه و مسولیت خود اسفتاده کنند این خلاف قانون و خلاف شرع مقدس اسلام است.

وی ادامه داد: این چند هفته که در پیش رو داریم جریان؛ جریان انتخابات است جایگاه و صندلی شورا و حتی جایگاه ریاست جمهوری ارزش این را ندارد که انسان تقوا را زیر پا بگذارد و ان کسانی که وارد شدند برای قرب اللهی باشد و خودشان را به مردم معرفی کنند و مردم نیز برای رضایت خدا و برای کشور بیاین به کاندید اصلح رای دهند و یک انقلاب اسلامی خوبی را داشته باشیم مسئله ای است که همه باید مد نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب با نیرو های مسلح گفت: دشمن برای تضعیف روحیه مردم و مسولین برنامه دارد وافردازهمه جناح ها تا این لحظه برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند کسانی که ضد دین ضد ولایت ضد انقلاب و حتی کسانی که مطمن هستند رد صلاحیت می شونداین افراد برای اینکه شورا نگهبان را تخریب کنندشرکت میکنند.

امام جمعه سه قلعه با تاکید براینکه باید مراقب باشیم که جایگاه شورا نگهبان نباید خدشه دار شود، افزود: جمهوری اسلامی به همه دوستان و دشمن ثابت خود کرده که ایران اسلامی مظهر شعار محقق شده ای ما میتوانیم است.

وی ادامه داد: ما میتوانیم هر کاری را انجام دهیم ایران اسلامی این قدر دشمن دارد که دشمن در راس ان امریکا است که تمام تلاش خود را برای بر اندازی نظام جمهوری اسلامی انجام می دهد و دشمنی امریکا همچنان ادامه دارد و اگر دیروز تهدید بود امروز تخریب است .

وی یاداور شد: دشمن درکشوربه دنبال این است که فضای دو قطبی ایجاد کند وحتی به دنبال تخریب چهره حاکمیت اسلام است، گفت: باید بداند دشمن و استکبارجهانی که انتخابات ما وحدت افرین است و انتخابات ما دشمن سوز است به لطف خدا مسیر ملت ما و مسیر نظام ما واحد بوده و خواهد بود ومردم ما با حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها