خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیرالمومنین و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) نگذاشتند دین اسلام نسخ شود، اینها مرزبان دین اسلام اند. از امامان یک ذخیره مانده است آن هم حضرت مهدی (ع) است تا از دین اسلام مرزبانی کند و نمیگذارد دین جدش مثل دین عیسی و موسی به تحریف کشیده شود.
کد خبر: ۸۸۴۷۳۳۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین مراسم بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله باریک بین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر الوند برگزار شد.

آیت الله اسلامی امام جمعه شهر تاکستان در این مراسم گفت: چرا دین مقدس اسلام تغییر پیدا نمی کند و نسخ نمی شود؟ بعد از پیغمبر اسلام پیغمبری  نیامده است چرا دین اسلام ابدی است و تا قیامت باقی خواهد ماند؟

وی ادامه داد: باید به جواب این سوال  توجه کنیم، یازده امام مرزبان دین اسلامند و نگذاشتند  اسلام را تغییر بدهند.

امیرالمومنین و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) نگذاشتند دین اسلام نسخ شود، اینها مرزبان دین اسلام اند. از امامان یک ذخیره مانده است آن هم حضرت مهدی (ع) است تا از دین اسلام مرزبانی کند و نمیگذارد دین جدش مثل دین عیسی و موسی به تحریف کشیده شود.

 امام جمعه تاکستان بیان کرد: وقتی از وهابیت سوال می کنیم که بعد از خلفای راشدین چه کسی مرزبان اسلام است حرفی ندارند؛ در وهابیت، در خانه اسلام بسته شده است، می بینید کودک 6ساله را با میخ آهنی به دیوار نصب می کنند، عنصر آسمانی که اسلام را مرزبانی کنند ندارند و ناچار هستند به ملک فهد ملک عبدالله و صدام و حسنی مبارک مراجعه کنند .

وی افزود: از نظر ما بعد از پیامبر خدا امامان و بعد از امامان در نهایت، حضرت مهدی(عج) و در زمان غیبت حضرت امثال شیخ صدوق شیخ بهایی مجلسی مرزبان دین اسلام هستند .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: در کشور ما اگر رهبری نبودند، اگر سنگربانی نمی کردند، اگر کارها را رصد نمی کردند معلوم نبود چه بلایی سر ما می آمد .

وی در پایان اشاره کرد: آیت الله باریک بین پیش از نیم قرن در خدمت حوزه ها بوده است در خدمت اسلام بوده است و وقتش را برای ترویج دین اسلام نموده است در هشت سال جنگ در مرکز استان هر چه که توانست به جنگ کمک کرد و فرزندش که نوجوان بود فدای این انقلاب کرد . عالمی بودند در تهذیب و کنترل نفسشان کارکرده بودند مواظب خود بودند .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها