در پی جان باختن شماری از هم استانی ها در حادثه سیل روز گذشته؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ضمن ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان سیل اخیر فردا را در استان عزای عمومی اعلام کردند.
کد خبر: ۸۸۴۷۳۸۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، در بخشی از پیام آیت الله شبستری آمده است: اینجانب با تألم و اندوه فراوان مراتب همدردی و تسلیت خویش را به بازماندگان عزیزان مفقود الاثر و قربانیان سانحه سیل معروض داشته و صبر جمیل و اجر جزیل برای مصیبت دیدگان از درگاه حضرت احدیت خواستارم و از همه نهادها و ارگان ها و کسانی که به امداد و نجات آسیب دیدگان شتافتند و در ادامه از مساعدت ها دریغ نخواهند نمود، صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

ضمناً به همین مناسبت فردا روز یکشنبه ۲۷فروردین برای ابراز همدردی و به احترام سومین روز از دست رفتگان عزیز در استان عزای عمومی اعلام می شود.
اسماعیل جبارزاده استاندار و صادق نجفی شهرداری تبریز هم با انتشار پیام های جداگانه ی صمن عرض تسلیت با بستگان و خانواده های قربانیان سیل ابراز همدردی کردند.

وقوع سیل ها ی مخرب روز جمعه در بخش های زیادی از استان آذربایجان شرقی علاوه بر وارد کردن خسارات مالی فراوان دست کم تاکنون 30 قربانی گرفته است .

هنوز اجساد شماری یافت نشده و تلاش نیروهای امداد برای یافتن بقیه قربانیان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها