یک کارآفرین نمونه استان آذربایجان شرقی در گفتگو با«بسیج»:
قنبری گفت: واردات هم ماشاءالله بسیار زیاد است که دلیل بیکاری یا خارج کردن سرمایه افراد تولیدکننده از داخل شرکت ها و یا تولیدی های ایرانی شده است.
کد خبر: ۸۸۴۷۳۹۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶

محمد قنبری کارآفرین نمونه استان آذربایجان شرقی شهرستان ملکان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره تاثیر گذاری رکود در روند تولیدی تولیدکنندگان ایرانی گفت: وضعیت برای تولیدکنندگان داخلی به قدری سخت شده است که متاسفانه خیلی از دوستان برای جلوگیری از عدم ضررهای احتمالی از کار تولید بیرون آمده اند و مشغول کارهای اداری و دولتی شده اند.

وی با بیان اینکه آمارهایی نظیر رشد اقتصادی 7.4 درصدی یا تورم تک رقمی اظهار داشت: من خودم یک بازاری هستم و در این کشور فعالیت می کنم. اقلامی که از سال های پیش تا به الآن به فروش می رسد قیمت که پایین نیامده است که هیچ بلکه قیمت ها چندین برابر شده است و هیچ تاثیر از رشد اقتصادی یا دیگر موارد دیده نمی شود.

این کارآفرین عنوان کرد: الآن در کشور وضعیت صادرات بسیار وخیم است به قدری که حتی مشتری ها داخلی هم چندان میلی نسبت به خرید ندارند. این مشکل عدم خرید هم منوت به رکودی است که در کشور حاکم شده است.

قنبری گفت: واردات هم ماشاءالله بسیار زیاد است که دلیل بیکاری یا خارج کردن سرمایه افراد تولیدکننده از داخل شرکت ها و یا تولیدی های ایرانی مزید بر علت شد. تمامی موارد ذکر شده درد و دل های یک تولیدکننده ایرانی است و او همچنان امید دارد تا بازار خوابیده ایران دوباره رونق بگیرد.

ارسال نظرات