باید واژه "مدارا" را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و همه مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی کشور باید در این راستا همگام باشند.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۲۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان در همايش مددکاري اجتماعي و مداراي اجتماعی گفت: همه متولیان فرهنگی، اصحاب رسانه و مسئولان باید در گسترش فرهنگ مدارا در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

سید بیوک موسوی افزود: باید واژه "مدارا" را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و همه مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی کشور باید در این راستا همگام باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: ابتدا باید تصمیم گیران، متولیان و مدیران در رفتار، کردار، سخن و اعمال خود مدارا داشته باشند تا اثرات آن به سطوح پایین منتقل شود.

این مسئول تصریح کرد: برای کاهش مشکلات اجتماعی نیاز به افزایش آستانه تحمل در بین افراد هستیم. یکی از دلایلی که موجب افزایش آسیب های اجتماعی شده ضعیف بودن فرهنگ مدارا است.

وی گفت: بیان واقعیت های اجتماعی برای برنامه ریزی بهتر ضرورت دارد و باید ریشه آسیب های اجتماعی در جامعه بررسی و تحلیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان افزود:باید فرهنگ مدارا و تحمل را در همه رقابت های سیاسی و مسائل اجتماعی تقویت کرد. رقابت انتخاباتی نیازمند مدارا و تحمل بوده و باید اخلاق در آن رعایت شود.

ارسال نظرات