خبرهای داغ:
رئیس مرکز آموزشی بصیرت افزایی ناجا بابیان اینکه همه فرماندهان و مدیران عالی و میانی ناجا در دوره‌های بصیرت افزایی شرکت می‌کنند، گفت: سالانه حدود ۱۵ هزار نفر در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۵۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
سالانه ۱۵ هزار نفر در دوره‌های بصیرت افزایی شرکت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا الهی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که ظهر امروز در دفتر ایشان برگزار شد با اشاره به اینکه دوره‌های بصیرت افزایی 10 سال است که در قم برگزار می‌شود اظهار داشت: این دوره‌ها به‌صورت سالانه و در 50 دوره 4 روزه برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه همه فرماندهان و مدیران عالی و میانی ناجا در این دوره‌ها شرکت دارند، افزود: سالانه حدود 15 هزار نفر در این دوره‌ها شرکت کرده و از مباحث آموزشی این دوره‌ها استفاده می‌کنند.

الهی موضوعات آموزشی دوره‌های سال جاری را مورداشاره قرار داد و عنوان کرد: در این دوره‌ها بحث آشنایی با صحیفه سجادیه، تبیین دعای مکارم اخلاق، آموزش ولایت در پرتو زیارت جامعه کبیره و اخلاق اجتماعی با موضوع عدل و انصاف انجام می‌شود.

وی با تأکید براینکه مبحث مدیریتی با موضوع سعه‌صدر و پرهیز از شتاب‌زدگی ازجمله مباحث آموزشی به شمار می‌رود، ادامه داد: آشنایی با سیاست روز جامعه، تحولات منطقه و بین‌المللی و جریان شناسی فرهنگی از دیگر مباحث آموزشی است.

رئیس مرکز آموزشی بصیرت افزایی ناجا بابیان اینکه زیارت حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه قم در دستور کار این مرکز قرار دارد، گفت: بنا داریم تا از محضر عالمان برجسته دین چون حضرت آیت‌الله نوری همدانی نیز در این دوره‌ها استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها